| کد خبر: 255380 |

۴۳ کیلومتر از مسیر احداث باند دوم اردبیل - سرچم تا ۲ ماه آینده به مرحله پیمان می‌ رود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : ۴۳ کیلومتر از مسیر احداث باند دوم اردبیل - سرچم تا ۲ ماه آینده به مرحله پیمان خواهد رفت.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : ۴۳ کیلومتر از مسیر احداث باند دوم اردبیل - سرچم تا ۲ ماه آینده به مرحله پیمان خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بازدید علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از محور اردبیل به سرچم با بیان اینکه کل محور اردبیل- سرچم ظرف یکی دوماه آینده به مرحله پیمان خواهد رفت، اضافه کرد: ۱۳۳ کیلومتر از محور پیمانکار دارد و پروژه در ۴ قطعه فعال هست و قطعات ۵ و ۶ جزو سخت ترین مناطق پروژه که دارای تونل و پل های خاص در حدود ۴۳ کیلومتر باقی مانده است که ظرف دوماه آینده پیمانکار آن مشخص خواهد شد.

وی به ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه اردبیل به سرچم اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۸۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف ملی و بانکی برای تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم اختصاص یافته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در سال های گذشته با تلاش مضاعف مسئولان استانی و پیگیری های جدی سعی کردیم تا تمام راه های مواصلاتی استان اردبیل برای ارتقا به بزرگراه و راه اصلی از ردیف اعتبار ملی بهره مند شوند.

عضو شورای اداری استان تاکید کرد: توسعه بزرگراه ها کار پر هزینه ای است به طوری که هزینه هر کیلومتر احداث باند دوم در مناطق دشت و تپه ماهور نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان می باشد و قرار است با برنامه ریزی های انجام شده سالانه حداقل ۷۵ کیلومتر از آن را اتمام و تحویل استان دهیم و به عبارتی ۲۱۰۰ میلیارد تومان منابع نیاز داریم تا امسال بتوانیم برنامه خود را اجرایی کنیم.

حیدری افزود : بیش از ۳۰۰ کیلومتر از راه های شریانی استان اردبیل که با اولویت به بزرگراه تبدیل خواهد شد برنامه ریزی های لازم برای آنها انجام شده و علیرغم بدهی های سنگین به پیمانکاران همچنان فعال هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.