| کد خبر: 248815 |

جلوگیری از ۹۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان گرمی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی از شناسایی، قلع و قمع و جلوگیری از ۹۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان گرمی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی از شناسایی، قلع و قمع و جلوگیری از ۹۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در شهرستان گرمی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی بابازاده در بازدید از محور قره آغاج با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه بعنوان سرمایه ملی از وظایف مهم راهداران است گفت: در ۷ ماهه گذشته با حضور گشت راهداری در محورها به ۳۰ نفر از متجاوزان و متخلفان حریم اخطار کتبی ابلاغ شده، ۱۹  مورد کارگاه تعطیل،20 عدد تابلوهای غیرمجاز برچیده و با اخذ دستور قضایی ۱۹ مورد مجوز ساخت وساز در این شهرستان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۵۶ هزار و ۵۷۷ نفر مسافر از ۴ پایانه مسافربری شهرستان گرمی جابجا شده اند تصریح کرد: این تعداد مسافر توسط ۹۶ دستگاه اتوبوس،مینی بوس و سواری به مقاصد مختلف جابجا شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی جابجایی ۴۵ هزار تن کالا را توسط ۳ شرکت حمل ونقل کالا در ۷ ماهه گذشته از این شهرستان یادآور شد و اظهار کرد: دام زنده، محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ های معدنی از جمله کالای حمل  شده است.

بابازاده در هفت ماهه گذشته از اصلاح ۷۸ هزار متر مکعب پیچ ها و حذف نقاط حادثه خیز در راه های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان گرمی خبر داد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده ۲۹ هزار متراز شیب شیروانی در راه اصلی و فرعی این شهرستان اصلاح شده است.

وی اصلاح، تعمیر و ارتقای ۲۵۲ شاخه گاردریل، علف زنی اطراف تابلوها در کلیه محورها جهت بهبود دید راننده، رنگ آمیزی ۳۳۴ متراز سرعت کاه ها، گابیون چینی ۱۱ دستگاه از قرنیز پل راه اصلی، تعمیرو نصب علائم اطلاعاتی دو پایه ۹۶ عدد -تعویض ۹۷۳ عدد علائم فرسوده - تعمیر و نصب ۸۷۵ عدد علائم و رنگ آمیزی ۱۰۵۳عدد از پایه تابلوها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۷ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی رفع افتادگی ۴۳۲ کیلومتراز شانه راه شهرستان گرمی را در۷ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:در مدت یاد شده راهداران ۵۰۰ متر از باند تعریضی نقاط پرحادثه در سرازیری شرفه را اصلاح، لکه گیری و آسفالت ریزی کرده اند.

بابازاده با اشاره به اینکه در ۷ ماهه گذشته ادامه بزرگراه برک چای - رضی بطول ۳۸۰/۲ کیلومتر آسفالت ریگلاژی و روکش آسفالت شده گفت: سه کیلومتراز پروژه راه روستایی چرتقلو - دمیرچی خرابه سی نیز بهسازی شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده چهار کیلومترازمحور گرمی – انگوت توسط راهداران لکه گیری و روکش آسفالت شده است.  

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.