| کد خبر: 243529 |

◄ بیش از ۲ هزار کیلومتر از راه های مواصلاتی اردبیل تسطیح شد

۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی در ۲ ماه گذشته تسطیح شده است.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی در ۲ ماه گذشته تسطیح شده است.

به گزارش تین نیوز ، آیدین هاشمی اظهار کرد: هموار سازی راه‌های روستایی و تسهیل در رفت و آمد آن‌ها از وظایف مهم راهداری است که در طول دو ماهه گذشته ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل تسطیح شده است.

وی ادامه داد: در دو ماهه گذشته همچنین ۲۲۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان خط کشی شده و ۷۵۰ کیلومتر از راه‌های شنی توسط راهداران استان ریگلاژ و تسطیح شده است و هزار و ۷۰۰ عدد از تابلوهای انتظامی اصلاح و مونتاژ و ۶۰۰ متر مربع تابلوهای اطلاعاتی در محورهای استان اردبیل نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها و الزام رانندگان به رعایت قوانین راهور در راه‌ها هزار و۸۰۰ عدد تابلوهای الزامی در راه‌های استان اردبیل تهیه و نصب شده است.

هاشمی از انجام ۱۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع عملیات لکه گیری و پر کردن چاله‌ها خبر داد و گفت: تاکنون ۷۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی ایمن سازی شده و راهداران در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد ۲ هزار و۳۰۰ عدد دپوی خاکی ایجاد و استوانه ایمنی نصب کرده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.