| کد خبر: 246555 |

راه های استان اردبیل هوشمند شد

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۱۹ سامانه هوشمند جاده ای به بهره برداری رسید.

تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۱۹ سامانه هوشمند جاده ای به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل، امید نسیمی در مراسم بهره برداری از  ۱۹ سامانه هوشمند جاده ای در استان گفت: برای نصب و راه اندازی ۱۹ سامانه هوشمند جاده ای بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ۱۲ سامانه جدید ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در محورهای مشکین شهر اهر-پارس آباد اصلاندوز و پارس آباد قره آغاج نصب و راه اندازی شد.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با بیان اینکه دوربین نظارت تصویری در محور اردبیل آستارا محدوده روستای گیلانده جهت ارائه خدمات هرچه شایسته به مردم در فصول مختلف سال نصب و راه اندازی شد گفت: با تلاش راهداران در محور یاد شده یک تابلوی پیام متغیر نیز نصب و تقدیم مردم و مسافران عزیز استان شد.

نسیمی از راه اندازی ۴ سامانه تردد شماری در محورهای انگوت قره آغاج و خلخال کوثر خبر داد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۱۸۶سامانه هوشمند جاده ای در محورهای مواصلاتی استان فعال است خاطرنشان کرد: ارتقای ایمنی راهها و هوشمندسازی آن در اولویت برنامه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به تلاش های مستمر انجام یافته برای نصب و راه اندازی سامانه ها افزود: استان اردبیل از نظر هوشمندسازی جاده ها جز استان های برتر کشور است.

نسیمی از مردم و مسافران نیز خواست قبل از سفر تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس گرفته از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی مطلع شوند و هم چنین هرگونه شکایات مرتبط با حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای را نیز به این سامانه اعلام کنند تا رسیدگی شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.