| کد خبر: 225898 |

نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:

◄ وزرا دست خالی به مغان سفر نکنند

اردبیل - نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا و معاونین آنها دست خالی به منطقه مغان سفر نکنند چرا که ما به شدت به توسعه متوازن نیازمندیم.

تین نیوز

اردبیل - نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرا و معاونین آنها دست خالی به منطقه مغان سفر نکنند چرا که ما به شدت به توسعه متوازن نیازمندیم.

عباس جهانگیرزاده در گفت و گو با تین نیوز اظهار کرد: رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس از معاونینی است که عمیقا به تعهدات خود پایبند بوده و قطعا با بازگشت به تهران به سرعت برای احداث پروژه‌های کلنگ‌زنی شده و مصوبات این سفر عمل خواهد کرد.

وی با قددرانی از انجام تعهدات سفر قبلی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش به استان خاطرنشان کرد: ما نیز در جایگاه نمایندگی مردم اجرای همه مصوبات سفر وزرا و معاونین آنها را رصد می‌کنیم تا زمینه تحول در شمال استان فراهم آید.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی ضرورت برچیده شدن مدارس کانکسی در مناطق عشایری اصلاندوز و همچنین تکمیل چهار پروژه آموزشی 6 و 12 کلاسه در جعفرآباد، بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز را یادآور شد و بیان کرد: به دور از شعارزدگی باید مصوبات سفر شکل اجرایی و عملیاتی به خود بگیرد.

جهانگیرزاده افزود: دو روز در طول هفته بنده با حضور در دفتر وزرا و معاونین پیگیری لازم را برای تامین اعتبارات پروژه‌های متعدد زیربنایی در شهرستان‌های شمالی استان انجام می‌دهم و در صورت تحقق نیافتن گزارش آن را به مردم ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این سفر معاون وزیر آموزش و پرورش قول دادند تا دو میلیارد تومان از طریق اعتبارات ملی و یک میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات استانی برای خرید تجهیزات هنرستان‌ها و مدارس شبانه‌روزی اختصاص دهند.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شهرستان پارس‌آباد به دلیل بالا بودن مهاجرت‌ها و ازدیاد دانش‌آموز ضروری است تا مدرسه 12 کلاسه و مدارس نیمه تمام به سرعت تکمیل شود تا در تحصیل نسل آینده با مشکلی مواجه نشویم.

جهانگیرزاده در پایان گفت: وظیفه ما خدمت به مردم و پرهیز از هرگونه خودنمایی است چرا که این حق مردم است که از ثمرات توسعه یافتگی در همه بخش‌های به ویژه حوزه آموزش و پرورش بهره‌مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.