| کد خبر: 220666 |

تین نیوز گزارش می‌دهد؛

◄ حیات طبیه مجتمعی از پایه اول تا دیپلم

اردبیل|حیات طیبه مجموعه تحصیلی و آموزشی پیوسته از مقطع اول ابتدایی تا دیپلم است که در استان اردبیل با تاخیر 8 ساله در مرحله تکمیل قرار گرفته است.

تین نیوز

اردبیل| حیات طیبه مجموعه تحصیلی و آموزشی پیوسته از مقطع اول ابتدایی تا دیپلم است که در استان اردبیل با تاخیر 8 ساله در مرحله تکمیل قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز، در دولت دهم و با تصمیم کشوری قرار شد پروژه حیات طیبه به عنوان مجتمع کامل آموزشی در مراکز استان‌ها راه‌اندازی شود که به رغم افتتاح در بسیاری از استان‌ها این پروژه در اردبیل دچار سردرگمی شده و با گذشت 9 سال از کلنگ‌زنی آن قرار است تا دهه فجر این پروژه تکمیل و مقدمات راه‌اندازی آن فراهم آید.

پروژه حیات طیبه که در شهرک کارشناسان اردبیل در حال احداث است به رغم توقف عملیات اجرایی پروژه و وضعیت نامناسب آن از سال گذشته و به دنبال سفر معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و تلاش مجموعه استانی این سازمان جانی تازه گرفته و به نظر می‌رسد با تلاش پیمانکار سعی بر تکمیل و راه‌اندازی آن تا دهه فجر امسال است.

این مجتمع آموزشی که برای تحصیل نسل آینده می‌تواند نقطه تحول تربیتی، آموزشی و حتی سلامت روحی محسوب شود در بخش‌های مختلف و با تیپ مشخص در حال انجام است که در قالب 36 کلاس درس در مقاطع ابتدایی و دوره اول و دوم موسطه و شامل سالن ورزشی، آمفی‌تئاتر، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های متعدد با طراحی ایرانی – اسلامی اجرایی می‌شود که انتظار می‌رود با بهره‌برداری از آن نسل آینده بتواند از این مجموعه آموزشی استفاده کند.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از ساخت و تکمیل این مجتمع اظهار کرد: با تامین اعتبار مناسب در دو سال اخیر این پروژه سرعت مناسبی به خود گرفته و پیمانکار مراحل پایانی کار عمرانی و تجهیز این مجتمع را انجام می‌دهد که امیدواریم تا دهه فجر آماده بهره‌برداری شود.

دولت لطفی خاطرنشان کرد: به دنبال سفر رئیس سازمان و با تزریق 6.5 میلیارد تومان اعتبار اجرای این طرح سرعت گرفته و تکمیل آن در اولویت اصلی اداره کل نوسازی است.

وی در مورد نمای این مجتمع آموزشی نیز گفت: در سفر اخیر معاون سازمان نوسازی مدارس قرار شد نمای سنگی و رنگی این مجتمع با یک طراحی مناسب و به شکل بومی و الگوهای ایرانی – اسلامی مدنظر قرار گیرد تا هر چه سریعتر این نما شکل اجرایی به خود بگیرد.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا این مجتمع را که محل آموزش کامل برای دانش‌آموزان و نسل آینده از ابتدایی تا دیپلم خواهد بود، به شکل کامل به بهره‌برداری رسانده تا اهالی منطقه از مزایای این مجتمع آموزشی استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.