| کد خبر: 189532 |

کاهش تصادفات جاده ای در اردبیل

ایمنی راه اولویت پروژه های عمرانی اردبیل است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: توسعه محورهای مواصلاتی و ایمنی جاده ها اولویت پروژه های عمرانی این استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود امامی یگانه، هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها با تاکید بر ضرورت ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و کاهش خسارت‌ها گفت: در تمامی پروژه‌های عمرانی، راه در اولویت برنامه‌های ما است‌.

وی افزود: در دنیا مدیریت راه با تجهیزات بوده و حضور نیروی انسانی به واسطه آن کاهش می‌یابد که لازم است در استان اردبیل نیز مشکلات ایمنی راه‌ها با اکیپ‌های کارشناسی بررسی شده و با رفع آن بتوانیم ایمنی جاده‌ها را ارتقا دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با تاکید بر ضرورت بررسی کارشناسی نقاط پرخطر، بریدگی‌های غیرایمن، روشنایی محورها و ضرورت‌های نگهداری راه گفت: به دلیل اهمیت ایمنی راه آماده پیگیری اعتبارات درخواستی هستیم.

امامی یگانه خواستار بررسی کارشناسی جانمایی مجتمع‌های رفاهی بین راهی شد و اظهار کرد: نباید به بهانه اشتغال زایی مجتمع ها در مناطق غیرایمن احداث شوند و ایمنی مسافر از هر عامل دیگری اولویت دارد.

وی با ذکر مثالی به تصادفات جاده‌ای اردبیل-مغان اشاره و بیان کرد: تصادفات در این محور دغدغه جدی است و لازم است تمامی متولیان ساخت و توسعه و نگهداری راه با جدیت جهت کاهش تصادفات تلاش کنند و در صورتی که این مهم مشکل اعتباری داشته باشد، پیگیری خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل خواستار خدمت رسانی بهینه در تعطیلات عید فطر شد و افزود: لازم است تمامی نهادهای متولی در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و با ایمن سازی کمترین میزان خسارت را داشته باشیم.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.