| کد خبر: 167112 |

احداث ۱۷/۷ کیلومتر راه اصلی و ۹/۵ کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح عملکرد سال ۹۶ راه و شهرسازی استان از احداث ۱۷/۷ کیلومتر راه اصلی و ۹/۵ کیلومتر راه روستایی و آغاز احداث بیمارستان‌های نجف‌زاده و مشکین‌شهر خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح عملکرد سال ۹۶ راه و شهرسازی استان از احداث ۱۷/۷ کیلومتر راه اصلی و ۹/۵ کیلومتر راه روستایی و آغاز احداث بیمارستان‌های نجف‌زاده و مشکین‌شهر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محبوب حیدری در تشریح اقدامات انجام شده سال گذشته در حوزه راه و شهرسازی استان گفت: سال گذشته در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها، ۱۷/۷ کیلومتر راه اصلی احداث شد، همچنین ۷/۲ کیلومتر بهسازی راه اصلی و ۷۷ کیلومتر روکش آسفالت انجام گرفت و ۴۶ دستگاه پل نیز ساخته شد.

حیدری افزود: در بخش راه روستایی ۹/۵ کیلومتر راه احداث شد، ۱۱۶/۹ کیلومتر بهسازی جاده و ۸۷/۴ کیومتر روکش آسفالت انجام گرفت.

وی ادامه داد: پروژه‌های حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها با اعتبار ۸۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی در تشریح پروژه‌های مدیریت فنی و اجرایی بیان کرد: در این حوزه احداث بیمارستان ۲۵۸ تختخوابی نجف‌زاده با اعتبار مورد نیاز ۹۰۰ میلیارد ریال و بیمارستان ۸۰ تختخوابی مشکین‌شهر با اعتبار مورد نیاز ۳۲۰ میلیارد ریال جهت تکمیل آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل عنوان کرد: در سال گذشته ۵۱ پروژه استانی از جمله احداث مجتمع فرهنگی و هنری و کتابخانه‌ها، احداث ساختمان‌های دولتی، احداث ابنیه‌های دینی و مذهبی با اعتبار مورد نیاز ۷۷۰ میلیارد ریال جهت تکمیل در دست اجرا بود.

حیدری در خصوص طرح‌های مدیریت مسکن و ساختمان بیان کرد: در این حوزه ۳ طرح مهر ۹۹ ساله، خود مالکین و تفاهم‌نامه سه جانبه اجرا شد که در طرح مهر ۹۹ ساله ۱۱۳۰۵ واحد افتتاح شد، ۴۹۸ واحد آماده افتتاح و ۲۰۰ واحد نیز در حال تکمیل است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی ادامه داد: در طرح خود مالکین نیز ۲۵۴۹۶ واحد افتتاح شده، ۸۱ واحد آماده افتتاح و ۲۲۶ واحد در حال تکمیل است، همچنین در طرح تفاهم‌نامه سه جانبه ۲۴۴۸ واحد افتتاح شد، ۵۱۲ واحد آماده افتتاح و ۶۱۲ واحد نیز در حال تکمیل است.

حیدری اضافه کرد: مجموع اعتبار این پروژه‌ها ۲۴۸۲۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تشریح عملکرد این اداره کل در بخش مدیریت املاک و حقوقی گفت: ۱۰ هکتار تثبیت و اخذ سند اراضی دولتی در داخل محدوده شهری، ۶۰ هکتار تثبیت و اخذ سند اراضی دولتی در حریم شهری، ۱۱۰۰ برگ اخذ سند تک برگی که در سال‌های قبل تملک شده، ۳۲ هکتار در قالب ۲۷ فقره حکم اجرایی احکام اجرا شده برای رفع تصرف اراضی و ۷/۳ هکتار در قالب ۱۲ فقره رفع تصرف فوری توسط یگان حفاظت صورت گرفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.