| کد خبر: 242225 |

◄ تکمیل قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران با جدیت در حال انجام است

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: عملیات تکمیل قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران در محدوده مهدی آباد - سه راهی ماربره با جدیت در حال انجام است.

تین نیوز

عبدالله بهادری روز سه شنبه در بازدید از مراحل اجرایی بزرگراه ایلام - مهران اظهار داشت: عملیات اجرایی قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران با توجه به توپوگرافی منطقه سخت ترین و پرهزینه ترین قسمت مسیر است به طوریکه در این قطعه ۱۱ کیلومتری ۲ دستگاه تونل حفاری شده و علاوه بر احداث پل های بزرگ و کوچک و برداشت ترانشه های عظیم، مهار قطعه رانشی نیز در این قطعه قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی افزود: تونل اول به طول ۸۴۰ متر بعد از روستای مهدی آباد قرار دارد، حفاری و کف برداری این تونل به طور کامل انجام شده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری ورودی و خروجی این تونل بوده و بزودی عملیات لاینینگ (پوشش دیوار و سقف) آن آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص وضعیت تونل دوم گفت: تونل دوم به طول ۷۵۰ متر که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون عملیات لاینینگ آن در حال انجام که تاکنون ۱۲۰ متر لاینینگ به انجام رسیده است .

بهادری اضافه کرد: برای مهار قطعه رانشی محور ایلام - مهران در قطعه اول این مسیر که طول آن ۲ کیلومتر است قرارداد منعقد شده و پیمانکار در حال فعالیت اجرایی است، قرارداد اولیه این قطعه بالغ بر ۲۳۰ میلیارد تومان و برای اجرای آن ۲۳۱ شمع با عمقهای زیاد اجرا خواهد شد.

به‌گفته وی، تقاطع غیر همسطح سه راهی ماربره( جاده قدیم ایلام- صالح آباد) نیز در این محدوده احداث می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.