| کد خبر: 233960 |

تونل اربعین ایوان به زودی بازگشایی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از تکمیل مراحل پایانی استاندارد سازی روشنایی و تهویه تونل اربعین(قلاجه) در مسیر ارتباطی ایوان - اسلام آباد خبر داد و گفت: این تونل ظرف روزهای آینده بازگشایی می شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام از تکمیل مراحل پایانی استاندارد سازی روشنایی و تهویه تونل اربعین(قلاجه) در مسیر ارتباطی ایوان - اسلام آباد خبر داد و گفت: این تونل ظرف روزهای آینده بازگشایی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، عبدالله بهادری بیان کرد: تونل اربعین(قلاجه) در مسیر ارتباطی شهرستان ایوان از پنجم تیرماه به دلیل تکمیل روشنایی و اجرای تاسیسات مکانیکی و تهویه مسدود شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد این تونل ۱۶ مردادماه بازگشایی شود، افزود: با توجه به زمان بر بودن عملیات اجرایی این پروژه و با پی گیریهای به عمل آمده کار انتقال برق و نصب سایر تاسیسات برقی تونل در مراحل پایانی کار قرار دارد و طی روزهای آینده تونل بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: برای ایجاد روشنایی استاندارد این تونل ۲ لاین تاسیسات روشنایی به طول پنج کیلومتر و ۴۰ دستگاه جت فن برای تهویه گازهای سمی و خطرناک نصب شده است.

بهادری، مسیر اسلام آباد غرب، حمیل و سرابله و جاده قبلی گردنه قلاجه به سمت شهرستان ایوان را به عنوان مسیر های جایگزین در این مدت نام برد و گفت: رانندگان با صبر و شکیبایی و با توجه به علایم هشداردهنده همکاران راهداری و پلیس با ایمنی در این‌ محور تردد کنند.

تردد در تونل قلاجه(اربعین) علاوه بر نزدیکی در راه ارتباطی استان های ایلام و کرمانشاه به هم‌ به ویژه شهرستان‌های ایوان از توابع استان ایلام و شهرستان گیلانغرب از توابع استان کرمانشاه، در سهولت تردد زائران اربعین حسینی در طول سال بویژه ایام اربعین حسینی که اوج تردد زائران است نقش مهم و بسیار حائز اهمیت است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.