| کد خبر: 258218 |

اتوبوس های شهری ارومیه پس از 20 سال نو شدند

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: یکی از دغدغه های مردم به روزرسانی ناوگان عمومی شهری است که خوشبختانه سال گذشته توانستیم قسمت قابل توجهی از این ناوگان را نوسازی کنیم.

تین نیوز

نقی کریمی روز دوشنبه در جمع اهالی منطقه یک ارومیه اظهار کرد: یکی از دغدغه های ۲۰ ساله مردم شهر ارومیه، اتوبوس های فرسوده شهری است که پس از مصوبات شورای شهر توانستیم ۵۵ دستگاه اتوبوس از ناوگان شهری ارومیه را به روز رسانی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر لزوم توجه جدی مدیران به خواسته های مردمی افزود: شورای شهر در کنار مردم است و به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای حل چالش های اجتماعی و شهری عموم همشهریان است.

کریمی ادامه داد: در ۲۰ سال گذشته برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ چنین اتفاقی افتاد که حدود ۵۵ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری ارومیه خریداری و ناوگان نوسازی شود که این اتوبوس ها به تدریج به چرخه حمل و نقل شهری افزوده می شود.

وی در خصوص هزینه نوسازی اتوبوس های داخل شهری ارومیه اضافه کرد: برای خرید اتوبوس جدید از محل اعتبارات شهری و محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

کریمی با اشاره به شعار اجرای نهضت آسفالت در ارومیه گفت: ما توانستیم در طول هفت سال گذشته برای اولین بار حدود ۶۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر ارومیه را با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در یک و نیم سال گذشته زیرسازی و آسفالت ریزی کنیم.

وی تاکید کرد: لکه گیری، زیرسازی، آسفالت ریزی، رنگ آمیزی جداول و پوشش کانال های آب های سطحی در کنار دیگر خدمات شهری از جمله أمور شهرداری ارومیه در ۲ سال اخیر است که درصدد رفع چالش های شهری هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    به گوچه وپس ما نیز رسیدگی شود درشهرک ولیعصر چهارراه سوم پشت نانوای ولیعصر گوچه سوم که وضعش خراب است چندین بار گفتیم توجه نمی کنند وسه درخت کاج است که ذله مون کردن اشغالهاش وتمام ناودانها ساختمانها از اشعال اینها پر می شوند وزیر آبها دانه هاشون پر می شوند جلو آبها گرفته می شود وحیاط خانه پر اشغال می شوند وما کمر درد داریم مجبوریم با آب شهری پاک کنیم ودرمصرف اب زیاده روی شود اخه این درختها ما جنگل وپارک اند نه مال وگوچه ها ۰خواهش ان توجه بشود تشکر می کنیم اکر لطفی کرده باشین

  • اورمولی ممد 0 0

    خجالت اوره نباید بنویسید خاک بر سرمون که بعد از ۲۰ سال رو سیاهیمونو میگیم