◄ وضعیت ساخت جاده های الموت به تنکابن و قزوین به رحیم آباد کلاچای
لازم است جاده های جدید قزوین تنکابن و قزوین رحیم آباد کلاچای سریع تر ساخته شود.

لازم است جاده های جدید قزوین تنکابن و قزوین رحیم آباد کلاچای سریع تر ساخته شود.
به گزارش تین نیوز ، این موضوع را مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی حمل و نقل ( تین نیوز) در بخش نظرهای کاربران مطرح کردند.
خبرهای مهم امروز:
پول هنگفتی که از بارنامه رانندگان کامیون برای بیمه تکمیلی کسر شد/ با نیم درصد بارنامه ها، بیش از ۱.۱۵ میلیون نفر بیمه می شوند
نصب باک اضافه بر روی اتوبوس های مسافری؛ مصداق بارز قاچاق سوخت/ ممنوعیت ارایه خدمات به ناوگان دارای باک اضافه
شرایط جدید واردات کامیون های خارجی از محل ماده ۵۹ قانون برنامه هفتم/ ناوگان فرسوده نوسازی می شود
مخاطبان تین نیوز عنوان کرده اند که اگر جاده های در حال ساخت قزوین به تنکابن و قزوین به رحیم آباد روسر کلاچای سریع تر ساخته شود با توجه به این که هر دو شهر مقصد می باشند، یعنی تنکابن در استان مازندران و کلاچای در استان گیلان شهرهای ساحلی بوده و در فاصله بسیار کمی از دریای خزر قرار گرفته اند، و لذا امکان جذب گردشگران داخلی و خارجی به طور چشمگیری افزایش می یابد.
خبر مرتبط و پربازدید را بخوانید:
◄ افتتاح جاده الموت به تنکابن در تابستان 1404؛ روزشمار رهایی از عذاب ترافیک جاده چالوس به کار افتاد!
به گفته آنان، با توجه به شرایط مالی دولت برای ساخت این جاده ها، لازم است این اقدام با مشارکت و سرمایه گذاری مالی بخش خصوصی خصوصا تجار و بازرگانان ایرانی خارج کشور انجام شود.
به گفته آنان، در صورت تحقق این امر، لازم است موضوع ساخت هتل های ۵ ستاره و رستوران های بین المللی و تورهای طبیعت محور و محیط زیستی در شهرهای ساحلی مجاور دریای خزر در جهت اعمال سیاست های اقتصاد دریا محور انجام شود.
به گفته آنان، ایجاد بازارهای صنایع دستی، مراکز خرید و مراکز توریستی درمانی برای خارجی ها به خصوص گردشگران کشورهای همسایه نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد.
به گزارش تین نیوز، به تازگی سرپرست معاونت عمرانی استانداری قزوین رفع موانع و تکمیل راه های ارتباطی منطقه الموت را یکی از مطالبات دیرینه مردم آن دیار دانسته و گفته است: تکمیل و بهره برداری از جاده در دست احداث با مشخصات اصلی الموت به تنکابن بایستی در دستور کار ویژه قرار بگیرد.
آن طور که ایلنا نوشته، جواد حق لطفی در نشست ثبت جهانی قلعه های الموت، رفع موانع و تکمیل راه های ارتباطی منطقه الموت را یکی از مطالبات دیرینه مردم آن دیار دانست و اضافه کرد: این در حالی است که ساماندهی مسیرهای دسترسی به هفت قلعه منطقه الموت، تکمیل و بهره برداری از جاده در دست احداث با مشخصات اصلی الموت به تنکابن بایستی در دستور کار ویژه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: ایمن سازی جاده ها و زیباسازی طبیعی مسیرهای ارتباطی، ایجاد راه دسترسی از کنار آبراهه دره به ورودی گازرخان برای جلوگیری از ترافیک، بهسازی، آسفالت پل گرماگلو و جاده شهرک تا دژ الموت از دیگر مواردی است که باید انجام شود.
سلام اول باید شرایط اقتصادی جامعه و ثبات سیاسی ایجاد شود دوم بازنگری در صنعت توریسم و اصلاح یک سری از قوانین چون حجاب دوچرخه سواری بانوان تا سرمایه گذار تشویق شود ورنه کاری پیش نمی رود
هیچ فرقی به حال ما کارمندان دولت نخواهد کرد؛
کاش من یک پاسدار بودم
خدا مرگ تون بده بخدا مردم از دست شما وطن فروشان چیکار کنن
قزوین به رحیم آباد صحیح است
کاش استان قزوین وگیلان باهم همکاری میکردن. مسیر فومن و لوشان به روستای پیلهورین قزوین اسفالته و مسیر پیله ورین به شهر خرمدره زنجان تنها ده کیلومتر ااسفالت نیست. خرمدره به استان همدان و کردستان و آذربایجانها و قم تهران و البرز وصل میشود
سلام لطفا هر کسی مسئولش هست زودتر دست به کاربشه