| کد خبر: 264312 |

انعقاد ۳ قرارداد سرمایه‌ گذاری تا پایان سال در مجتمع بندری انزلی

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در نشست هم اندیشی با شرکت های کشتیرانی اعلام کرد: تا پایان سال ۳ قرارداد سرمایه گذاری مهم در مجتمع بندری انزلی منعقد می شود.

تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در نشست هم اندیشی با شرکت های کشتیرانی اعلام کرد: تا پایان سال ۳ قرارداد سرمایه گذاری مهم در مجتمع بندری انزلی منعقد می شود.

به گزارش تین نیوز از سازمان بنادر و دریانوردی، حسین یونسی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در نشست هم اندیشی با شرکت های کشتیرانی اعلام کرد: تا پایان سال ۳ قرارداد سرمایه گذاری مهم در مجتمع بندری انزلی منعقد می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در این نشست با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریا محور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در همین راستا، اقتصاد دریایی بیش از پیش پررنگ تر خواهد شد.

وی افزود: چندین وزارت خانه در خصوص سیاست های توسعه دریامحور باید مشارکت داشته باشند که در این خصوص بناست تا سیاست گذاری یکپارچه ای در امور دریایی کشور انجام شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه در برنامه است تا ۳ قرارداد سرمایه گذاری در مجتمع بندری انزلی تا پایان سال منعقد شود، خاطرنشان کرد: یکی از آنها، ساخت کارخانه تعمیرات و ساخت کشتی است که به زودی به امضا خواهد رسید.

یونسی در بخش دیگر بر تقویت تجهیزات توسط پیمانکار مجتمع بندری انزلی، تاکید و تصریح کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا در حوضچه شرقی علاوه بر عملیات تخلیه و واردات، کالاهای صادراتی نیز بارگیری می شود.

گفتنی است، در این نشست نمایندگان شرکت های کشتیرانی معضلات، نکات قوت و همچنین پیشنهادات خود را به منظور بهبود فعالیت های تجاری در دریای خزر بیان داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.