| کد خبر: 258272 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبر داد:

بهره برداری از پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان در هفته دولت

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف رونق بخشی به بندر کنگان پروژه احداث انبار و فضای بارانداز در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با هدف رونق بخشی به بندر کنگان پروژه احداث انبار و فضای بارانداز در اولویت این اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در نشست با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار کنگان اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته پیش بینی می شود پروژه احداث انبار و فضای بارانداز در بندر کنگان در نیمه دوم امسال عملیاتی شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: پروژه توسعه موج شکن بندر کنگان نیز به عنوان یکی از پروژه های شاخص بندری در استان، اکنون با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است.

شکیبی نسب تصریح کرد: براساس ارزیابی های انجام شده انتظار است پروژه یاد شده به عنوان یکی از مطالبات جدی کنگانی ها در هفته دولت امسال بهره برداری شود.

وی ادامه داد: بندر کنگان براساس چشم انداز ترسیمی در عرصه تجارت منطقه ای بیش از پیش فعال خواهد شد که این رویکرد نویدبخش رونق و بهبود معیشت ساحل نشینان کنگانی است.

در حاشیه این نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی استان همراه با رییس بندر و دریانوردی کنگان از پروژه توسعه موج شکن این بندر بازدید کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.