بهسازی محور نینیزک–کلمه برای تسهیل تردد بوشکان آغاز شد
فرزاد رستمی اظهار کرد: پس از جنگ رمضان و مسدود شدن تونل پیامبر اعظم(ص)، محور نینیزک–کلمه به تنها مسیر دسترسی بخش بوشکان به مرکز شهرستان دشتستان تبدیل شد و به همین دلیل، اهمیت این محور بیش از گذشته افزایش یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر افزود: بهسازی محورهای نینیزک–کلمه و اهرم–کلمه از جمله ۲۳ محور اولویت دار استان در تفاهم نامه میان استانداری بوشهر و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است که با توجه به افزایش حجم تردد، ترمیم و بهسازی آن ها در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فرزاد رستمی بیان کرد: در روزهای ابتدایی جنگ رمضان، اقدامات اولیه برای ترمیم این مسیر با استفاده از امکانات و توان این اداره کل انجام شد، اما اجرای روکش آسفالت و بهسازی اساسی مسیر ضروری بود.
رستمی ادامه داد: هم اکنون عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور نینیزک–کلمه به طول ۶ کیلومتر در حال اجراست و در بخش های دیگری از این مسیر نیز آسفالت حفاظتی اجرا خواهد شد.
وی همچنین از اجرای طرح های ایمن سازی در این محور خبر داد و گفت: ایمن سازی نقاط حادثه خیز، به ویژه در محدوده پرتگاه ها، اصلاح قوس های خطرناک و خط کشی مسیر از دیگر اقداماتی است که در این محور انجام خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: هدف بلندمدت، بهسازی، تعریض و ارتقای این محور به عنوان مسیر مستقیم دسترسی بخش بوشکان به مرکز شهرستان دشتستان است که امیدواریم با تأمین اعتبارات مورد نیاز، با سرعت مناسبی اجرایی شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر در روز دوشنبه اول تیر، رستمی از حمایت ها و همکاری های استاندار بوشهر، معاون عمرانی استاندار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان در تأمین اعتبارات این پروژه قدردانی کرد.