| کد خبر: 254621 |

کاهش ۳۶ درصدی تلفات رانندگی استان اصفهان در سفرهای نوروزی

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تعداد جان باختگان حوادث رانندگی راه های برون شهری استان با کاهش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.

تین نیوز

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تعداد جان باختگان حوادث رانندگی راه های برون شهری استان با کاهش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، حسن کحال زاده اظهار داشت: در طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ که از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه داشت ۵۷۱ هزار و ۶۳۰ مسافر نوروزی از طریق ناوگان های حمل و نقلی جاده ای، ریلی و هوایی استان اصفهان جابه جا شدند.

وی افزود: از این میزان مطابق با آخرین آمار در بخش جاده ای ۳۸ هزار و ۵۱۱ سفر (با صورت وضعیت)، با تعداد مسافر ۴۵۴ هزار و ۷۷۹ نفر ثبت شده است که در مقایسه با تاریخ مشابه طرح نوروزی ۱۴۰۱ به صورت تجمعی تعداد مسافر در این بخش ۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر روابط عمومی و رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز داشت: در بخش ریلی تعداد سفر به صورت تجمعی ۶۳ و تعداد مسافر ۲۳ هزار و ۹۹۲ نفر بوده که در مقایسه با تاریخ مشابه طرح نوروزی سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۱۸ درصدی تعداد سفر و ۱۱ درصدی مسافر بوده ایم.

وی افزود: در حوزه حمل و نقل هوایی در طرح نوروزی ۱۴۰۲ تعداد کل نشست و برخواست هواپیما ۸۰۸ مورد بوده است که از این تعداد ۶۸۷ مورد داخلی و مابقی بین المللی بوده است.

کحال زاده گفت: با اقدامات پلیس راه استان اصفهان در طرح نوروزی امسال و با اولویت قراردادن برخورد با تخلفات حادثه ساز، تعداد جان باختگان حوادث رانندگی راه های برون شهری استان با کاهش ۳۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: نوروز امسال به گونه ای رقم خورد که با احساس رضایت در فعالان گردشگری و مسافران از دریافت خدمات همراه شد و تنوع برنامه ها در پایانه های حمل و نقلی، مسیرهای بین راهی استان و شهر اصفهان علاوه بر تمرکز بر افزایش آگاهی و دانایی در مسیر هویت بخشی و حفظ میراث بر شور و نشاط مردمی نیز هویدا بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.