| کد خبر: 253989 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان خبر داد؛

تشدید نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی در بازه طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تشدید بازرسی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تشدید بازرسی مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی خبر داد و افزود: در بازه طرح نوروزی بازرسین این اداره کل به صورت مستمر بر فعالیت مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی نظارت دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سمنان)، احسان منصور کیایی در حاشیه بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی استان سمنان اظهار داشت: در حال حاضر ۳۸ باب مجتمع خدمات رفاهی در جاده های مواصلاتی استان فعال است که در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای، کاهش حوادث جاده ای و افزایش ایمنی تردد در شبکه راه های کشور نقشی موثر دارند.

منصور کیایی از تشدید نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی در بازه طرح نوروزی خبر داد و افزود: با نظارت مستمر در این ایام وضعیت نمازخانه ها ، سرویس های بهداشتی ، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه ، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع ها مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان توضیح داد: این مجتمع ها شامل؛ جایگاه سوخت، رستوران، واحدهای تجاری و خدماتی، مسجد یا نمازخانه و سرویس های بهداشتی عمومی است و به گونه ای طراحی می شود که کلیه نیازهای مسافران جاده ای را برآورده کرده و نیاز به توقف های مکرر برای دریافت هر کدام از خدمات فوق به حداقل برسد و نهایتا باعث افزایش ایمنی راه ها شود.

وی یادآورشد: تجهیز نمازخانه ها و مساجد بین راهی جهت بر پایی اقامه نماز مسافرین نوروزی نیز قبل از شروع طرح نوروزی مورد تاکید بوده و سعی شده تذکرات لازم برای رفع نواقص به مدیران مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی داده شود تا در نوروز  ۱۴۰۲ هیچگونه مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد.

منصورکیایی فعالیت این مراکز را رضایت بخش توصیف کرد و گفت: این شرایط مساعد مستلزم تعامل دوطرفه مسافران عزیز و مسئولان مجتمع هاست که درصورت برقراری صحیح این تعامل می توانیم شاهد رشد کیفیت خدمات نیز باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در پایان خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی، ۳۰۰۰۱۴۱ ، جهت رسیدگی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان پیش بینی شده است و هموطنان می توانند مشاهده هرگونه تخلف در مجتمع های خدمات رفاهی موارد را اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.