| کد خبر: 242503 |

◄ نوسازی ناوگان کشتیرانی بر اساس سند راهبردی

معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از توسعه فعالیت‌های کشتیرانی و نوسازی ناوگان دریایی ایران با اجرای سند راهبردی ابلاغی این بخش خبر داد.

تین نیوز

معاون توسعه بازار کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از توسعه فعالیت‌های کشتیرانی و نوسازی ناوگان دریایی ایران با اجرای سند راهبردی ابلاغی این بخش خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از جامعه دریایی ایران، امید گلزاری افزود: این سند راهبردی ابلاغ شده به مثابه نقشه راه واقعی بخش‌های مختلف کشتیرانی ایران است که در سایه تحقق آن، همزمان علاوه بر نوسازی و توسعه ناوگان کشتیرانی، بتوان با سودآوری و ارزش آفرینی در بازار رقابت جهانی، سهم بازار بیشتری را به دست آورد.

گلزاری با بیان اینکه مطابق با اهداف سند راهبردی، وظیفه سخت تری به دوش ناوگان قرار گرفته که بتواند روند درآمدزایی و سود شرکت را تداوم بخشد، اظهار داشت: پارسال رکورد‌های تاریخی در گروه کشتیرانی کشورمان محقق شد، اما تداوم این درخشش باید همراه با برداشتن گام‌های بزرگی در مسیر توسعه ناوگان باشد به نحوی که بتوان رکورد‌های جدیدی را به ثبت رساند.

معاون توسعه بازار کشتیرانی ایران به اهمیت کریدور شمال- جنوب اشاره و خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا در اجرای کامل این پروژه نقش آفرینی جدی کرده و به موازات، توسعه ناوگان را هم ظرف ۵ سال آتی به سرانجام برسانیم به نحوی که بخش پیر و فرسوده ناوگان را از رده خارج کرده و ناوگان جدید و جوان را جایگزین سازیم.

وی ادامه داد: مشتری مداری یکی از اصول مورد تأکید کشتیرانی است که باید در این مسیر، نه تنها رضایت مشتریان را بیش از گذشته جلب کنیم، بلکه باید در جهت به روز رسانی سامانه‌های نرم افزاری تلاش کرد تا تسهیلات بیشتری برای مشتریان فراهم شود که در این میان باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان هم بهره‌مند شویم.

گلزاری همچنین به مناقشات میان روسیه و اوکراین اشاره کرد و آن را فرصتی برای ناوگان کشتیرانی ایران در نقش آفرینی بیشتر در بازار‌های بین المللی دانست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.