عناوین مهم
- سرمایه حکشتی با افزایش ۴۳ درصدی به ۸.۲ هزار میلیارد تومان می رسد
- جذب دریانورد بورسیه از طریق کنکور سراسری برای اولین بار
- تعمیر ۲۶ شناور در یارد "کشتیرانی"
- مازندران دارنده بزرگترین صنعت کشتی سازی در خزر
- به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم
- رکورد حمل ریلی در گروه کشتیرانی شکسته شد
- دریافت مجوز صدور بارنامه بین المللی از سوی شرکت حمل ونقل ترکیبی
- حمل ۴۴ هزار تی ای یو بار از بندر چابهار در ۱۰ ماهه گذشته
- چابهار در آستانه تبدیل به بندر ترانشیپی منطقه
- الحاق هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشتیرانی
- کشتیرانی ایران شانزدهمین شرکت برتر کانتینری جهان شد
- امضای اساسنامه شرکت مشترک حمل و نقل دریایی ایران و ونزوئلا
- ایران پل ارتباط شمال و جنوب می شود
- ناوگان کشتیرانی تجاری ایران در جایگاه 25 جهان
- کانال کشتیرانی ولگا در سال ۲۰۲۴ میلادی به شرایط با ثبات حفظ عمق ۴.۵ متر خواهد رسید
- بازنگری سند راهبردی اقتصاد دریا محور
- سالیانکا؛ پایگاه راهبردی ایران در مسیر کریدور شمال جنوب
- توسعه خط مستقیم کانتینری از بندر چابهار به هند
- توسعه حمل ونقل دریایی نیازمند اتصال بنادر به ریل است
- دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد و بالندگی گروه را ادامه دهند
- مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تاسیس تا کنون
- ۳۵ هزار تی ای یو به تعداد کانتینرهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اضافه شد
- بازار کشتی سازی در نیمه دوم سال 2023 چگونه خواهد بود؟
- بار ایرانی را به تمام بنادر دنیا به جز دو کشور حمل میکنیم
- کشتیرانی های بورس چقدر سود نصیب سهامداران کردند؟
- نگاهی به عملکرد سهام 3 شرکت حمل و نقلی بورس در دوشنبه سیاه
- خط کشتیرانی منظم ؛ حلقه مفقوده صادرات ایران به سوریه
- کشتیرانی دریای خزر به سبک ایرانی ؛ بدون خط منظم کشتیرانی و کشتی های رورو!
آخرین عناوین
- توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است
- افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
- کاهش نرخ تبادل کالا افزایش حجم تردد کشتی ها از کریدور شمال جنوب را به دنبال دارد
- سرمایه حکشتی با افزایش ۴۳ درصدی به ۸.۲ هزار میلیارد تومان می رسد
- هیچ صادرکننده ای معطل کشتی برای حمل بار خود در خزر نیست
- جذب دریانورد بورسیه از طریق کنکور سراسری برای اولین بار
- تعمیر ۲۶ شناور در یارد "کشتیرانی"
- مازندران دارنده بزرگترین صنعت کشتی سازی در خزر
- به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم
- رکورد حمل ریلی در گروه کشتیرانی شکسته شد
- دریافت مجوز صدور بارنامه بین المللی از سوی شرکت حمل ونقل ترکیبی
- حمل ۴۴ هزار تی ای یو بار از بندر چابهار در ۱۰ ماهه گذشته
- چابهار در آستانه تبدیل به بندر ترانشیپی منطقه
- واگذاری 17 درصد سهام کشتیرانی به سازمان تامین اجتماعی
- الحاق هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشتیرانی
- کشتیرانی ایران شانزدهمین شرکت برتر کانتینری جهان شد
- امضای اساسنامه شرکت مشترک حمل و نقل دریایی ایران و ونزوئلا
- ایران پل ارتباط شمال و جنوب می شود
- ناوگان کشتیرانی تجاری ایران در جایگاه 25 جهان
- کانال کشتیرانی ولگا در سال ۲۰۲۴ میلادی به شرایط با ثبات حفظ عمق ۴.۵ متر خواهد رسید
- قرارداد ساخت ۲۰۰ دستگاه واگن بلند با واگن پارس مپنا منعقد شد
- بازنگری سند راهبردی اقتصاد دریا محور
- نوسازی شناور های دریایی ایران ضرورت است
- همکاری کشتیرانی ایران و اویک در تولید سوخت کم سولفور
- افزایش دو برابری سودآوری کشتیرانی دریای خزر در شش ماهه ابتدای سال جاری
- سالیانکا؛ پایگاه راهبردی ایران در مسیر کریدور شمال جنوب
- توسعه خط مستقیم کانتینری از بندر چابهار به هند
- توسعه حمل ونقل دریایی نیازمند اتصال بنادر به ریل است
- پروژه کریدور شمال- جنوب دریایی عملیاتی شد
- دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد و بالندگی گروه را ادامه دهند
پربازدیدترین
- مدیران کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تاسیس تا کنون
- ۳ هکتار به مساحت بندر ایرانی سالیانکا اضافه شد
- کشتیرانی دریای خزر به سبک ایرانی ؛ بدون خط منظم کشتیرانی و کشتی های رورو!
- کشتیرانی های بورس چقدر سود نصیب سهامداران کردند؟
- سرمایه حکشتی با افزایش ۴۳ درصدی به ۸.۲ هزار میلیارد تومان می رسد
- قرارداد ساخت ۲۰۰ دستگاه واگن بلند با واگن پارس مپنا منعقد شد
- جذب دریانورد بورسیه از طریق کنکور سراسری برای اولین بار
- نگاهی به عملکرد سهام 3 شرکت حمل و نقلی بورس در دوشنبه سیاه
- واگذاری 17 درصد سهام کشتیرانی به سازمان تامین اجتماعی
- سالیانکا؛ پایگاه راهبردی ایران در مسیر کریدور شمال جنوب
- ۳۵ هزار تی ای یو به تعداد کانتینرهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اضافه شد
- الحاق هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشتیرانی
- مازندران دارنده بزرگترین صنعت کشتی سازی در خزر
- بازار کشتی سازی در نیمه دوم سال 2023 چگونه خواهد بود؟
- بازنگری سند راهبردی اقتصاد دریا محور
- چابهار در آستانه تبدیل به بندر ترانشیپی منطقه
- بار ایرانی را به تمام بنادر دنیا به جز دو کشور حمل میکنیم
- همکاری کشتیرانی ایران و اویک در تولید سوخت کم سولفور
- توسعه خط مستقیم کانتینری از بندر چابهار به هند
- دریافت مجوز صدور بارنامه بین المللی از سوی شرکت حمل ونقل ترکیبی
- ایران پل ارتباط شمال و جنوب می شود
- نوسازی شناور های دریایی ایران ضرورت است
- رکورد حمل ریلی در گروه کشتیرانی شکسته شد
- کانال کشتیرانی ولگا در سال ۲۰۲۴ میلادی به شرایط با ثبات حفظ عمق ۴.۵ متر خواهد رسید
- توسعه حمل ونقل دریایی نیازمند اتصال بنادر به ریل است
- پروژه کریدور شمال- جنوب دریایی عملیاتی شد
- خط کشتیرانی منظم ؛ حلقه مفقوده صادرات ایران به سوریه
- امضای اساسنامه شرکت مشترک حمل و نقل دریایی ایران و ونزوئلا
- ناوگان کشتیرانی تجاری ایران در جایگاه 25 جهان
- افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
پربحث ترین ها
- توسعه فعالیت های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است
- افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
- کاهش نرخ تبادل کالا افزایش حجم تردد کشتی ها از کریدور شمال جنوب را به دنبال دارد
- سرمایه حکشتی با افزایش ۴۳ درصدی به ۸.۲ هزار میلیارد تومان می رسد
- هیچ صادرکننده ای معطل کشتی برای حمل بار خود در خزر نیست
- جذب دریانورد بورسیه از طریق کنکور سراسری برای اولین بار
- تعمیر ۲۶ شناور در یارد "کشتیرانی"
- مازندران دارنده بزرگترین صنعت کشتی سازی در خزر
- به دنبال فعال کردن کریدور شمال به جنوب هستیم
- رکورد حمل ریلی در گروه کشتیرانی شکسته شد
- دریافت مجوز صدور بارنامه بین المللی از سوی شرکت حمل ونقل ترکیبی
- حمل ۴۴ هزار تی ای یو بار از بندر چابهار در ۱۰ ماهه گذشته
- چابهار در آستانه تبدیل به بندر ترانشیپی منطقه
- واگذاری 17 درصد سهام کشتیرانی به سازمان تامین اجتماعی
- الحاق هزار دستگاه کامیون به ناوگان حمل و نقل کشتیرانی
- کشتیرانی ایران شانزدهمین شرکت برتر کانتینری جهان شد
- امضای اساسنامه شرکت مشترک حمل و نقل دریایی ایران و ونزوئلا
- ایران پل ارتباط شمال و جنوب می شود
- ناوگان کشتیرانی تجاری ایران در جایگاه 25 جهان
- کانال کشتیرانی ولگا در سال ۲۰۲۴ میلادی به شرایط با ثبات حفظ عمق ۴.۵ متر خواهد رسید
- قرارداد ساخت ۲۰۰ دستگاه واگن بلند با واگن پارس مپنا منعقد شد
- بازنگری سند راهبردی اقتصاد دریا محور
- نوسازی شناور های دریایی ایران ضرورت است
- همکاری کشتیرانی ایران و اویک در تولید سوخت کم سولفور
- افزایش دو برابری سودآوری کشتیرانی دریای خزر در شش ماهه ابتدای سال جاری
- سالیانکا؛ پایگاه راهبردی ایران در مسیر کریدور شمال جنوب
- توسعه خط مستقیم کانتینری از بندر چابهار به هند
- توسعه حمل ونقل دریایی نیازمند اتصال بنادر به ریل است
- پروژه کریدور شمال- جنوب دریایی عملیاتی شد
- دریانوردان جدیدالورود به ناوگان کشتیرانی با تعهد، مسیر رشد و بالندگی گروه را ادامه دهند