| کد خبر: 235945 |

◄ توسعه شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهر ساری

سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری ساری جهت رفاه حال شهروندان و پاسخ به مطالبات شهروندی توسعه کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را در حال انجام دارد.

تین نیوز
مازندران-سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری ساری جهت رفاه حال شهروندان و پاسخ به مطالبات شهروندی توسعه کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی را در حال انجام دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی از دیگر اقدامات سازمان عمران است که می‌توان ‌به عملیات احداث کانال خیابان منتهی به بیمارستان زارع، کوچه جنب دانشگاه روزبهان، بلوار شهیدان فتح‌اللهی(دریا)، بلوار پاسداران، کوچه مهدشت 8 بلوار کشاورز و نصب آبراهه بتنی کوچه امام رضا در کمربندی جنوبی اشاره کرد.

عملیات زیرساختی جهت هدایت آب های سطحی در کوچه فردوس 23 منطقه پل گردن، کوی طالقانی اول بلوار امام رضا، کوچه شهید مهدوی در بلوار کشاورز و کوی شیخی بلوار پاسداران نیز به اتمام رسیده است.

این سازمان در جهت مناسب‌سازی تردد عابران پیاده و ساماندهی مبلمان شهری پیاده‌روسازی میان‌گذر شهید مهدوی به مساحت 2 هزار متر مربع و  پیاده رو سازی تقاطع قارن به فرهنگ را با استفاده از موزاییک های تولیدی سازمان و توانمندی های داخلی در حال اجرا دارد .

آسفالت خیابان وصال حدفاصل میدان اصناف تا انتهای این مسیر متصل به کمربندی غربی به مساحت حدود 7 هزار مترمربع به اتمام رسیده  و در فاز دوم از میدان مذکور به سمت چهارراه وصال آغازشده و به مساحت 5هزار مترمربع در حال انجام است.

از دیگر عملیات در حال اجرای این سازمان، دیوارچینی انتهای بوستان ملل در محدوده سد لاستیکی و حاشیه مسیر اصلی کمربندی جنوبی با استفاده از تولیدات بتنی این سازمان است. ضمن اینکه دیوارچینی سازمان عمران در کوچه دهقان بالادزا، خیابان 22 بهمن شرقی و کوی مؤمنی 2 پل گردن به مراحل پایانی رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.