| کد خبر: 234100 |

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

◄ یک میلیون تومان جریمه و توقیف سیستمی در انتظار پلاک های غیربومی

رئیس پلیس راهور استان از اجرای طرح محدودیت های تردد از ساعت 12 روز یک شنبه مورخه 24 مرداد ماه خبر داد و گفت: حدائقل یک میلیون تومان جریمه و توقیف سیستمی در انتظار خودروهای غیر بومی است که به شهر اصفهان سفر می کنند.

تین نیوز

اصفهان - سرهنگ محمدرضا محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 12 روز یکشنبه 24 مردادماه تا 5 شهریورماه محدودیت های تردد در شهر اصفهان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از اصفهان وی در ادامه افزود: ورود پلاک های غیربومی متعلق به استان ها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی بوده به اصفهان و دیگر شهرستان های استان ممنوع است و همچنین از خروج وسایل نقلیه دارای پلاک بومی اصفهان و شهرهای استان که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند جلوگیری بعمل خواهد آمد.

رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: در صورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: متخلفین علاوه بر جریمه 525 هزار تومانی و یک میلیون و پنجاه هزار تومانی؛ و ممانعت از ورود، به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه، توقیف سیستمی خواهند شد و جریمه های صادره ظرف یک ماه 2 برابر می شوند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مجوز های تردد قبلی باطل و مجوزهای جدید هم با حساسیت ویژه بررسی خواهند شد، هیچ مجوزی به صورت دستی و با فرمت قبلی برای رسیدگی به جرائم صادره مورد قبول نیست و ثبت تخلفات؛ بیشتر به وسیله سامانه های الکترونیکی و سیستم های هوشمند (دوربین ها) انجام می شود.

رئیس پلیس راهور اصفهان از شهروندان فهیم اصفهانی خواست، با پلیس همکاری لازم را داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.