| کد خبر: 234071 |

◄ لغو طرح ترافیک و تعطیلی مراکز معاینه فنی در پایتخت

براساس مصوبه شورای حمل ونقل وترافیک شهر تهران و با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای ۲۵لغایت ۳۰مردادماه، طرح ترافیک در این روزها اجرا نمی شود و تمامی مراکز معاینه فنی در این روزها تعطیل خواهد بود.

تین نیوز

براساس مصوبه شورای حمل ونقل وترافیک شهر تهران و با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی روزهای ۲۵لغایت ۳۰مردادماه، طرح ترافیک در این روزها اجرا نمی شود و تمامی مراکز معاینه فنی در این روزها تعطیل خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک که با حضور اعضا در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد، اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه مورخ ۲۵مرداد تا ۳۰مرداد لغو و همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روزها یاد شده تعطیل است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این زمینه گفت: این تصمیم با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعاوعاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت های ترافیکی شهر تهران در این روزها گرفته شد.

به گفته سید مناف هاشمی، مقرر شد سه روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه شامل روز های دوشنبه، سه شنبه وشنبه مورخ ۲۶، ۲۵و۳۰مرداد نیز محدودیت های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود و تمامی مراکز معاینه فنی تعطیل خواهد بود.

وی از شهروندان درخواست کرد با توجه به لغو طرح ترافیک تا آنجایی که می توانند در شرایط بحرانی کرونا از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند.

با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.

براین اساس همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.