| کد خبر: 225026 |

معاون راهداری اردبیل:

◄ کمبود اعتبار در آسفالت و روکش جاده‌های روستایی مشهود است

اردبیل - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در اجرای عملیات آسفالت و روکش جاده‌های روستایی با کمبود اعتبارات روبه‌رو هستیم و منابع استانی پاسخگو نیست.

تین نیوز

علی صبحی در گفت و گو با تین نیوز، اظهار کرد: با توجه به اینکه تأمین اعتبار برای آسفالت و روکش راه‌های روستایی از منابع استانی در نظر گرفته شده، به همین خاطر ما با کمبود و کسری اعتبار روبه‌رو هستیم و منابع استانی و شهرستانی جوابگوی طرح‌های گسترده ما نیست.

وی با رد اظهارنظر برخی از مسئولان در مورد عدم آسفالت و روکش جاده‌های روستایی در شمال استان اردبیل تصریح کرد: اینکه ادعا شده هیچ عملیات آسفالت‌ریزی، روکش و بهسازی انجام نشده، درست و صحیح به نظر نمی‌رسد چرا که ما در قالب طرح ابرار سعی می‌کنیم در شمال استان طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را اجرا کنیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:‌ در شهرستان بیله‌سوار و در قالب طرح ابرار هشت کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی و روکش اجرایی شده و 21 کیلومتر بهسازی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

صبحی افزود: در شهرستان پارس‌آباد نیز 2.6 دهم کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی در راه‌های روستایی انجام شده و دو کیلومتر روکش آسفالت نیز در مرحله اجراست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد:‌ از محل اعتبارات سال 99 با توجه به محدودیت زمان کاری، سه کیلومتر عملیات آسفالت‌ریزی در سال آینده انجام خواهد شد و برای بهسازی 6.5 کیلومتر محور روستایی در پارس‌آباد مناقصه برگزار و پیمانکار نیز انتخاب شده است.

صبحی اضافه کرد: ما در سال آینده طرح‌های گسترده‌ای را در اجرای عملیات روکش، بهسازی و آسفالت‌ریزی روستاها در شمال استان پیش‌بینی کردیم که با شروع فصل کاری در سال 1400 کارهای عمرانی و عملیاتی شروع می‌شود.

وی بیان کرد:‌ ما از نمایندگان مجلس انتظار داریم در کنار تأمین قیر رایگان برای آسفالت راه‌های روستایی و لکه‌گیری اعتبارات این حوزه را به صورت ملی در نظر بگیرند تا ما بدون محدودیت بتوانیم طرح‌ها را در این حوزه اجرایی و عملیاتی کنیم.

معاون راهداری اردبیل ادامه داد: با تخصیص منابع مورد نیاز قطعا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش خواهد کرد تا وظیفه خطیری که در این حوزه بر عهده دارد، به خوبی انجام دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.