| کد خبر: 221366 |

رئیس شورای شهر اردبیل:

◄ ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان با اولویت انجام شود

اردبیل| رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان با اولویت، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

تین نیوز

اردبیل| رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان با اولویت، اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

جواد انصاری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) اظهار کرد: پیامبر رحمت محور وحدت و همگرایی امت اسلامی است و همه با تمسک بر سیره و سلوک پیامبر اکرم (ص) می‌توانیم زندگی سعادتمندی را سپری کنیم.

وی به توهین اخیر نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: چنین رفتارهای غیرمنطقی و خارج از قاعده انسانی در حقیقت اصول ناپایدار و کج‌روی‌های نظام غرب را در آزادی بیان به خوبی روشن می‌کند و ضرورت دارد همه امت اسلامی در برابر چنین هجمه‌هایی بر عنصر وحدت و همدلی بیشتر تاکید کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل همچنین با گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل به برگزاری نمایشگاهی با همکاری شورا و شهرداری اردبیل در این زمینه اشاره کرد و افزود: قطعا این حرکت زمینه‌ای را فراهم خواهد کرد تا بیش از گذشته مردم در جریان اصول و قواعد درست ساخت و ساز ایمن و همچنین انجام بهتر کارها در حوزه پدافند غیر عامل قرار گیرند.

انصاری در ادامه با قدردانی از مشارکت مؤسسات مردم نهاد و خیریه در جمع‌آوری کمک برای محرومان در شرایط کرونا خاطر نشان کرد: خیرین بیشماری وارد صحنه شده‌اند و امیدواریم با جمع‌آوری کمک‌ها در قالب طرح مواصات و همدلی بتوانیم نیاز بخشی از جامعه را که بر اثر کرونا و فشارهای اقتصادی آسیب دیدند، رفع و تأمین کنیم.

وی به لوایح مطرح شده در جلسه رسمی شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: ‌در هفته جاری و در کمیسیون تخصصی شورای شهر به صورت ویژه پروژه پل قدس از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد در کنار تأمین اعتبارات دولتی، با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس فرصت خوبی برای جابجایی اعتبارات به نفع این پروژه در بودجه سال 99 اندیشیده شود.

انصاری در ادامه سخنان خود بیان کرد: پل قدس از تحرک خوبی برخوردار است و برای اتمام آن در اوایل سال آینده نیاز به 153 میلیارد تومان اعتبار است که انتظار می‌رود با جذب صد درصدی اعتبارات دولتی و همچنین منابع مورد نیاز از طریق تسهیلات بانکی و شهرداری شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه باشیم تا همشهریان از مزایای این پل استفاده کنند.

وی با قدردانی از تلاش مجموعه نیروی انتظامی استان در فعالیت‌های متفاوت برای برقراری نظم و امنیت و آرامش در شهر اردبیل اظهار کرد: شهرداری با تصویب اعضای شورای شهر و بنا به درخواست شهرداری، قرار شد 400 میلیون تومان کمک مالی به نیروی انتظامی انجام شود تا مجموعه‌های مرتبط نیروی انتظامی به ویژه پلیس راهور همکاری نزدیکی را در اجرای طرح‌های ترافیکی و حل مشکلات در این زمینه داشته باشد.

رئیس شورای شهر اردبیل به اجرای طرح ساماندهی چهار ورودی شهر اشاره کرد و گفت: ساماندهی سه ورودی شهر از سمت تبریز، آستارا و خلخال در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریعتر ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان نیز اجرایی و عملیاتی شود.

انصاری به ارائه طرحی در این زمینه با نظر مساعد مسئولان استانی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با شروع کار در سال‌جاری در ردیف بودجه سال آینده برای این امر اعتبار ویژه در نظر گرفته شود تا هر چه سریعتر المان میدان وحدت اجرایی و ورودی شهر از سمت مغان ساماندهی شود.

وی همچنین به تلاش و همت شهرداری برای خرید اراضی مورد نیاز به عنوان ذخیره شهری در مناطق مختلف تصریح کرد: اعضای شورای شهر تاکید کردند که تملک و توافق اراضی بیشتر در هسته مرکزی شهر با اولویت انجام شده و در سایر مناطق نیز به اندازه مورد نیاز این کار به انجام برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.