| کد خبر: 211512 |

از سوی وزیر راه و شهرسازی مطرح شد:

امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا تا سال ۱۴۰۰ بتوانیم پروژه راه‌ آهن چابهار زاهدان را به بهره‌برداری برسانیم.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای ساخت راه‌آهن چابهار زاهدان از منابع صندوق توسعه ملی استفاده شده و بخش اول آن را تحویل گرفته‌ایم.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی اواخر فرودین ماه در برنامه نگاه یک شبکه یک سیما اظهار کرد: امیدواریم با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا تا سال ۱۴۰۰ بتوانیم پروژه راه‌آهن چابهار زاهدان را به بهره‌برداری برسانیم.

جزئیات بسته حمایتی شرکت های حمل و نقل

او همچنین از بهره‌برداری از 400 تا هزار کیلومتر خط راه‌آهن در سال 99 خبر داد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این خطوط،  راندمان در حوزه جابجایی‌های مسافری را افزایش خواهیم داد.

اسلامی یادآور شد: در سال گذشته ۷۴۰ تا ۷۸۰ واگن باری و مسافری و لکوموتیو به شرکت های حمل و نقل تحویل داده شد و در سال ۹۹ هم 2000 دستگاه به این بخش اضافه خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حامد 0 0

    چون آمریکا بندر چابهار را از تحریمها معاف کرده بعضی از مدیران چه ذوقی پیدا کردند برای ساخت راه آهن چابهار_ زاهدان ، این خط آهن با کلی خرج از بودجه مملکت ساخته خواهد شد و سپس در شن دفن خواهد شد.مثل راه آهن بم -زاهدان واین است ،عاقبت اعتماد به دشمن .لطفا کمی تاریخ مطالعه کنید. وببینید که انگلستان نگذاشت راه آهن ایران به هندوستان وبین النهرین (عراق) وصل شود. برای مطالعه رجوع شود به خاطرات حسین مکی .با تشکر

  • حامد 0 0

    چون آمریکا بندر چابهار را از تحریم‌ها معاف کرد بعضی از مدیران چه ذوقی پیدا کردند برای ساخت راه آهن چابهار _زاهدان ،این خط آهن ساخته می شود.وسپس مانند راه آهن بم _ زاهدان در شن دفن می گردد.این است عاقبت اعتماد به دشمن .کاش کمی تاریخ مطالعه می کردیم تا بفهمیم چرا انگلستان نگذاشت راه آهن ایران به هندوستان وبین النهرین (عراق) وصل شود .برای مطالعه رجوع شود به خاطرات حسین مکی . آقای وزیر واقای رئیس قرار گاه خاتم الانبیا کاش طی این هشت سال راه آهن شلمچه به بصره را می ساختید .به جای اعتماد به آمریکا .با تشکر

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین