| کد خبر: 206283 |

تین نیوز خبر می دهد؛

◄ بی‌توجهی ایرلاین‌ها به سازمان هواپیمایی؛ بلیت پروازها با جریمه کنسل می‌شود

با وجود اعلام سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر عدم جریمه کنسلی پروازها، ایرلاین‌ها همچنان زیر سایه نبود نظارت جریمه ابطال پرواز دریافت می‌کنند.

تین نیوز

با وجود اعلام سازمان هواپیمایی کشوری مبنی بر عدم جریمه کنسلی پروازها، ایرلاین‌ها همچنان زیر سایه نبود نظارت جریمه ابطال پرواز دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، اخیرا علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای به مدیران شرکت‌های هواپیمایی داخلی اعلام کرده است: بنا به شرایط غیرقابل اجتناب به وجود آمده و توصیه‌های انجام شده توسط مقامات بهداشتی مبنی بر عدم انجام سفرهای غیرضروری به جهت سلامت افراد و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی با مسافرانی که قصد کنسل کردن بلیت خود را دارند همکاری لازم به عمل بیاید و بدون اخذ جریمه نسبت به ابطال بلیت و یا تغییر تاریخ آن اقدام شود.

در حالی این دستور از سوی رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین‌ها داده شده است اما شواهد گویای چیزی دیگرست و ظاهرا همچنان کنسلی پرواز با جریمه 70 درصدی انجام میگیرد.

یکی از مخاطبان این شبکه خبری با ارسال مدارک پروازی خود جهت مستند بودن این خبر عنوان کرد: بنده با توجه به اینکه اعلام شد باید از سفرهای غیرضروری خودداری شود و از سوی دیگر عنوان شد کنسلی پروازها شامل جریمه نمی‌شود اقدام به ابطال بلیت پرواز خود کردم.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه نباید ابطال بلیت پرواز من شامل جریمه می‌شد، گفت: حتی تا کنون 30 درصد مابقی هزینه بلیت به حساب من واریز نشده است.

روز گذشته نیز سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از الزامی بودن استرداد بلیت پروازهای داخلی و خارجی بدون دریافت جریمه از تاریخ 5 اسفندماه تا اطلاع ثانوی خبرداده بود.

fcd1eb16-0963-41fe-9eb5-aa4390f32c86

dce4c2bf-7bb5-4b79-b561-97aa1fb280eb

 

48254789-e3e0-4262-a5cc-2c56b8ab26a9

1d603632-6bcc-469c-8c65-2f0557f97eab

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسینعلی مهرابپور 1 0

    بنده از علی بابا بلیط ۲۹ اسفند به مقصد مشهد و۳ فروردین از مشهد به تهران از شرکت ایران ایرتور خریداری کرده ام حالا برای کنسلی بلیط می گویند چون بعد از ۲۵ اسفند است جریمه تعلق می گیرد
    لطفا به هواپیمایی کشوری موضوع را مطرح فرمایید