| کد خبر: 243033 |

◄ برگزاری چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی؛ 31 اردیبهشت

چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی روز 31 اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

تین نیوز

چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی روز 31 اردیبهشت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز، این رویداد در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» برای ارج نهادن به کسب و کارهای مسئولانه و با حضور مدیران نهادهای دولتی  و خصوصی، نمایندگان انجمن های علمی و صنفی کشور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

زمان برگزاری این رویداد ساعت 16:30 دقیقه روز 31 اردیبهشت و مکان آن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما واقع در بزرگراه چمران، نرسیده به هتل استقلال می باشد.

در این رویداد 70 شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی کشور از جمله فولاد خوزستان، فولاد مبارکه، شرکت نفت پارس، شرکت پودر شیر مشهد، پالایش نفت لاوان، بانک مسکن، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی شیراز، شرکت رایزکو، پالایش نفت آبادان، پالایش نفت تبریز، فولاد زرند ایرانیان، پتروشیمی زاگرس، آهن و فولاد غدیرایرانیان، شرکت صنعتی چادرملو، بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، بیمه کوثر، آلومینای ایران، جهاد نصرکرمان، گروه صنعتی انتخاب، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، شرکت فولاد هرمزگان،سازمان منطقه آزاد انزلی، پتروشیمی بیستون، فولاد غدیر نی ریز، نستله ایران، یونیلیور ایران، زعفران مصطفوی، پولاد ترشیز، لبنیات بل روزانه، لوله سازی اهواز، ایریسا، منطقه آزاد کیش، شرکت دخانیات ایران و .. حضور دارند.

پیش از این تایماز سید مصطفایی دبیر کل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری، اهمیت این رویداد  را در معرفی شرکت های پیشرو و نمونه های موفق ایرانی و ترویج، توسعه این مفهوم در شفافیت و پاسخ دهی به مطالبات اجتماعی و زیست محیطی ذکر کرده و گفته بود: این مسیر راهی برای پایداری، استفاده از انرژی های نو، کاهش معضلات اجتماعی و زیست محیطی در کنار نوآوری و کارآفرینی مسئولانه است.

Snap 2022-05-15 at 15.37.04
چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی

 

11
چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.