| کد خبر: 183655 |

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو:

معاونت فرهنگی مترو تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا از ظرفیت مترو به عنوان یک سازه فرهنگی و اجتماعی استفاده کند و آن را در اختیار مردم و شهروندان قرار دهد.

تین‌نیوز | 
معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو گفت: ما به دنبال کاهش سهم بازار دستفروشان با همکاری مسافران و شهروندان هستیم و اگر بازار اقتصادی آنها محدود شود، قطعا معضل دستفروشی در مترو کاهش خواهد یافت.

به گزارش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فارس، احسان بیسادی در مراسم جشن بیستمین سالگرد راه اندازی و تأسیس مترو (قطار شهری)‌ در شانزدهم اسفند ۷۷ اولین قطار شهری از صادقیه به کرج حرکت کرد و موجب افتتاح این مجموعه بزرگ شد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: امروز در میدان ولیعصر(عج)، ایوان انتظار گردهم آمده‌ایم که سالگرد صنعت مترو را که به عنوان یک صنعت پاک مطرح می‌شود، جشن بگیریم؛ تمام مراحل ساخت و بهره‌برداری مترو پس از انقلاب بوده است و امسال بیستمین سالگرد خانواده مترو است.

بیسادی درباره برنامه‌های معاونت فرهنگی مترو در سال آینده نیز اشاره کرد و گفت: معاونت فرهنگی مترو تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا از ظرفیت مترو به عنوان یک سازه فرهنگی و اجتماعی استفاده کند و آن را در اختیار مردم و شهروندان قرار دهد.

وی گفت: در حال حاضر مترو مشاور را راه اندازی کرده‌ایم که مشاوره‌های روانشناسی کسب و کار و حوزه‌های دیگر را ارائه می‌دهد و شهروندان می‌توانند در کنار مسافرت و جابجایی‌های روزمره خود از این خدمات استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو درباره فرهنگ‌سازی در مترو تهران نیز گفت: یکی از مشکلات جدی مترو که هزینه هنگفتی را به شهر و شهروندان تحمیل می‌کند، ریختن زباله در مترو است که با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری به دنبال حذف این پدیده از سوی مسافران هستیم، البته ما نسبت به ۱۰ سال گذشته وضعیت بهتری را در حوزه فرهنگ‌سازی داریم و بسترهای نمایشی و انیمیشن‌هایی که در مترو به این موضووعات پرداخته است.

وی گفت: با اجرای تئاترهای محیطی توانسته‌ایم ایمنی و پله برقی و همین‌طور نحوه سوار شدن به داخل واگن‌های مترو را به شهروندان آموزش دهیم.

بیسادی به معضل دستفروشی در مترو پرداخت و گفت: ما برای دستفروشی در مترو برنامه داریم. ما به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو اقداماتی را در نظر گرفته‌ایم که سهم بازار دستفروشی با همکاری مسافران و شهروندان کاهش یابد. باید تلاش شود که خرید از دستفروشان با همکاری شهروندان محدود شود و وقتی که بازار اقتصادی آن‌ها در مترو محدود شود، قطعا باعث خواهد شد معضل دستفروشی در مترو نیز کمتر شود.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین