| کد خبر: 150093 |

اگر منزلتان در کرج است و با مترو قصد بازگشت به کرج را دارید بهتر است ساعت برگشت خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که قبل از ساعت 21:30 در مترو صادقیه باشید تا بتوانید از خدمات خط پنج مترو استفاده کنید، چراکه بعد از این ساعت قطاری از این ایستگاه به سمت کرج اعزام نمی‌شود.

تین نیوز

اگر منزلتان در کرج است و با مترو قصد بازگشت به کرج را دارید بهتر است ساعت برگشت خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که قبل از ساعت 21:30 در مترو صادقیه باشید تا بتوانید از خدمات خط پنج مترو استفاده کنید، چراکه بعد از این ساعت قطاری از این ایستگاه به سمت کرج اعزام نمی‌شود.

این اتفاق در حالی می‌افتد که در سه ماه تابستان نه‌تنها متروی کرج در روزهای جمعه مسافرگیری نداشت بلکه ساعت کاری آن در ساعت 21:30 به اتمام می‌رسید. البته مسئولین مترو برای مسابقات ورزشی مهم در ورزشگاه آزادی و مناسبت‌های ملی و مذهبی استثنا قائل شده بودند و خط 5 مترو در چنین مواقعی فعالیتش مانند دیگر روزهای عادی سال است.

در سه ماه تابستان روند اطلاع‌رسانی درباره عدم پذیرش مسافر در روزهای جمعه و بعد از ساعت 21:30 مناسب بود و اکثر شهروندان متوجه این موضوع شده بودند. اما با شروع مهرماه همچنان این روند ادامه دارد بدون اینکه اطلاع‌رسانی دقیق و منظمی برای شهروندان انجام بگیرد.

عدم مسافر گیری قطارهای تهران – کرج در حالی اتفاق می‌افتد که هر شب شهروندان زیادی بدون اطلاع از وضعیتی که این خط دارد به ایستگاه صادقیه مراجعه می‌کنند و با مسئول سکویی مواجه می‌شوند که وظیفه‌ او بعد از ساعت 21:30 شب گفتن این جمله به شهروندان است که «خط 5 مترو تعطیل است.»

در فروردین‌ماه 1396 مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرده بود که «بیش از 18 سال از بهره‌برداری خط مترو تهران-کرج می‌گذرد و به همین دلیل  شرکت بهره‌برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی‌ماه سال گذشته آغاز کرده است.»

خط پنج مترو، خط برون‌شهری محسوب می‌شود و به طول ۴۲ کیلومتر واقع در ضلع جنوب غربی فلکه دوم صادقیه تا ایستگاه گلشهر واقع در مهرشهر کرج  امتداد یافته است. ظرفیت هر قطار در حالت عادی 1500 نفر و در حداکثر ظرفیت  مسافری 2500 نفر نشسته و ایستاده است.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    میشه با راه آهن هماهنگ کرد که فعلا برای آخر شب چند تا ریل باس برای تهران-هشتگرد اضافه کند.

  • متین 1 0

    میشه با راه آهن هماهنگ کرد که فعلا برای آخر شب چند تا ریل باس برای تهران-هشتگرد اضافه کند.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین