| کد خبر: 235187 |

◄ روزگار تلخ جایگاه داران سوخت؛ تا ورشکستگی حتمی فاصله ای نیست!

مالکان پمپ های بنزین و مجتمع های خدمات رفاهی به ورشکستگی حتمی نزدیک هستند.

تین نیوز

یک جایگاه دار سوخت معتقد است: مالکان پمپ های بنزین و مجتمع های خدمات رفاهی به ورشکستگی حتمی نزدیک هستند.

به گزارش تین نیوز، این جایگاه دار به خبرنگار ما گفت: کمبود نقدینگی، عدم افزایش کارمزدها متناسب با هزینه ها و پرداخت نشدن مطالبات سنوات قبل، تاخیر درپرداخت مطالبات سال جاری، تبخیر بیش از حد فراورده و کسری های زیاد ناشی از آن، جرایم کمیته تخلفات در حالی که مالکان جایگاه ها هیچ قصوری در این گونه کسری ها ندارند  و قرارداد های یک طرفه از جمله مشکلات جایگاه داران سوخت است.

وی افزود: موافقت های احداث جدید بدون توجه به نیاز و نیازسنجی فقط با نیت ارایه آمار و ...، گرانی قطعات وخدمات، سهمیه بندی فراورده تحویلی، حذف حق تبخیر، حذف سهمیه روغن و سهمیه ادوات کشاورزی و کارت فروش آزاد (گازوئیل)، عدم افزایش کارمزدها متناسب با هزینه و بسیاری عوامل دیگر مالکان پمپ های بنزین و مجتمع های خدمات رفاهی را به ورشکستگی حتمی و بیکاری بیش از ۱۵۰۰۰خانوار نزدیک می کند.

بیشتر بخوانید:

او عنوان کرد: به طور قطع این موضوع منجر به تحمیل باری سنگین بر دوش دولت خواهد بود و تبعات سیاسی و اجتماعی آن را نیز باید به این بار تحمیلی که بردوش دولت خواهد افتاد، اضافه کرد.

وی تاکید کرد: ایجاد برند کاغذی و شرکت های صاحب نشان در دولت قبل با مدیریت و مالکیت ژنرال های بازنشسته وزارت نفت و اشاعه واسطه گری بی ثمر و ایجاد بار مالی بر دوش دولت ناشی از پرداخت کارمزدی بیش از کارمزد سایر پمپ های بنزین به آنها از محل بودجه دیگر پمپ های بنزین‌ هم از دیگر مشکلاتی است که در دولت قبل به این مشکلات افزوده شد.

این جایگاه دار سوخت افزود: اگر دولت آقای رئیسی و وزارت نفت در مورد این مشکلات  چاره ای به صورت ضرب العجل نیندیشد این اتفاق نامیمون به زودی خواهد افتاد که هم مالکان وهم مردم وهم دولت را با مشکلات این نوع از خدمت رسانی مواجه خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.