| کد خبر: 241346 |

مدیر کل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از ابتدای طرح سفر‌های نوروزی تاکنون ۴۵۶ شکایت به سامانه سازمان راهداری ارسال شده است.

تین نیوز

مدیر کل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از ابتدای طرح سفر‌های نوروزی تاکنون ۴۵۶ شکایت به سامانه سازمان راهداری ارسال شده است.

کارت هوشمند رانندگان متخلف پایانه‌های مسافربری تهران غیرفعال می‌شوند

به گزارش تین نیوز، آقای داریوش باقر جوان گفت: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی تا کنون ۴۵۶ مورد شکایت از رانندگان اتوبوس توسط مسافران به سامانه ۱۴۱ یا ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال شده و سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای در استان مبدا به سرعت به  مشکلات این مسافران رسیدگی می شود.

به گفته  مدیرکل مسافری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  تمامی مسافران در هنگام خرید وضعیت آنها در سامانه ایران من بررسی می شوند و در صورت داشتن کرونا بلیت برای آنها صادر نمی شود و از سوی دیگر به صورت مداوم محلول پاشی می شود و زدن ماسک برای تمامی مسافران الزامی است. 

 طرح سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند شروع شده و ۱۴ هزار دستگاه اتوبوس برای تردد مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین
    0 رویداد‌های ۱۰ روز آینده
    helptinn

    تین‌نیوز در مدت 12 سال فعالیت مستمر، با رعایت اصل بی‌طرفی رسانه‌ای، اخبار، گزارش‌ها و رویدادهای حمل‌ونقل کشور را تحت پوشش و به‌طور رایگان در اختیار علاقه‌مندان و متخصصین قرار داده است.
    ادامه فعالیت این رسانه علاوه بر حمایت‌های معنوی شما که همواره از آن بهره‌مند بوده‌ایم، نیازمند حمایت مادی شما است.

    از ما حمایت کنید