تصمیمات جدید برای بیمه و سهمیه سوخت کامیون داران مشخص شد
رئیس سازمان راهداری گفت: امروز (دوشنبه، ۶ خرداد) در راستای مشکلات حمل ونقل جاده ای نشست فوری با نمایندگان اصناف و تشکل های مرتبط برگزار و تصمیمات لازم برای رفع چالش کامیون داران اتخاذ شد.

رئیس سازمان راهداری گفت: امروز (دوشنبه، ۶ خرداد) در راستای مشکلات حمل ونقل جاده ای نشست فوری با نمایندگان اصناف و تشکل های مرتبط برگزار و تصمیمات لازم برای رفع چالش کامیون داران اتخاذ شد.
◄ قول مساعد رئیس سازمان راهداری برای پیگیری مطالبات رانندگان+فیلم
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رضا اکبری رئیس سازمان راهداری با اشاره به مشکلات و چالش های حمل ونقل جاده ای، اظهار کرد: نخستین جلسه در روزهای اخیر به ریاست «فرزانه صادق» وزیر راه و شهرسازی با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط از جمله وزارت نفت، سازمان تأمین اجتماعی و نهادهای انتظامی برگزاری شد و مطالبات رانندگان به دقت بررسی و تصمیمات مؤثری اتخاذ نیز شد.
اکبری افزود: جلسه دوم نیز در محل رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد و بر اهمیت شنیدن صدای اصناف و توجه به مطالبات آنان تأکید شد. همچنین جلسه سوم روز گذشته (دوشنبه، ۵ خرداد) در وزارت کشور با اتخاذ تصمیمات مهمی برگزار شد.
وی بیان کرد: امروز (سه شنبه، ۶ خرداد) نیز کمیسیون عمران مجلس نیز جلسه ای فوری برگزار کرد و با حضور نمایندگان اصناف و تشکل های مرتبط، مسائل جمع بندی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
رئیس سازمان راهداری به موضوعات اصلی پرداخت کرایه رانندگان، سهمیه پایه سوخت، کمبود سوخت و اجرای مصوبه دولت درباره گازوئیل اشاره کرد و گفت: این مسائل با مشارکت تشکل های صنفی پیگیری می شود تا اطمینان حاصل شود که سوخت کافی برای رانندگان تأمین شود.
وی درباره بیمه رانندگان اظهار کرد: پیگیری بازنگری آئین نامه دولت در دستور کار است و بر حل مسئله بیمه برای تمامی رانندگان تأکید داریم. در صورت لزوم، پیشنهادات مربوط به یارانه بیمه به دولت و سازمان برنامه و بودجه ارائه خواهد شد.
اکبری از تشکیل کمیته ویژه ای در سازمان راهداری خبر داد که به تخلفات مرتبط با کمیسیون های اضافی رانندگان رسیدگی و برخورد قانونی با آن انجام خواهد داد.
وی در مورد توزیع عادلانه بار تأکید کرد: از ابتدای مسئولیت خود در سازمان راهداری، عدالت محوری یکی از تأکیدات ویژه وزیر راه و شهرسازی بود و اقدامات اخیر در صدور بخشنامه ها به این منظور انجام شده است.
رئیس سازمان راهداری به همراهی با رانندگان در مسائل مالیات بر ارزش افزوده و حمایت از منافع آنان اشاره کرد و افزود: انتظار می رود رانندگان همچون گذشته، در صف اول خدمت به کشور در جابجایی کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی حضور فعال داشته باشند تا کمبودی در بازار ایجاد نشود.
وی در پایان درباره مسائل امنیتی جاده ها گفت: برخی مشکلات محدود امنیتی در نقاط محدودی از کشور وجود داشته که با هماهنگی دستگاه های مسئول، تضمین امنیت جاده ها داده شده است. در صورت بروز خسارت به خودروها یا کامیون ها، جبران کامل آن انجام خواهد شد.
اکبری تأکید کرد: تمام موضوعات مطرح شده به همراه همکاران به طور کامل پیگیری و در کوتاه ترین زمان به نتیجه خواهد رسید.
باسلام برادران راننده هی ازحق خود سالهاست کوتاه آمدیم گشنگی خوردیم با 5 یا 10ملیارد فقر را دیدیم صورتمان را با سیلی سرخ نگه داشتیم جلو در همسایه من همکاران هستم حالا که شروع کردیم تا نتیجه نگرفتیم جلو چنتا سبک مغز همکاران بگیریم نزنم بجاده ما باکسی دعوای نداریم اغتشاش گرم نیستیم حقمون رامیخوایم تا نگرفتیم حرکت نمیکنیم که گه هیچ زمان نمی توانیم اگه شل بزنیم ببخشید میگن کونشون را خارودن رفتن پس چند روز هزار روز نمیشه زنده باد دلاوران شب زنده دار بدون شما بدانن هیچیز سرجاش نیست
کاکا جمع کنید برید
کل کشور از ریشه خرابه
همه شدند دزد قضات فاسدند مسولیین فاسدند بسه دیه کاری نکنید بهتره
سختی کار راننده و بیمه از اولویتهای رانندگان کامیون است
واقعا .اصلا مهمترین هست
کمیسیونی که باربریها میگیرن با اونی که اداره راه روی بارنامه ذکرمیکنه خیلی خیلی تفاوت داره
آقایی به نام رضا با بود درزرندکرمان خون رانندها را مکیده هرجا شاکی میشویم جلوترازما همه را خریده
جایی برای رانندها نگذاشته حالا شکایت کی پیش کی بکنیم
این همه مشگلات باتصویب مجلس نامحترم ضدانقلاب جلوی پای کامیوندارآوارشوه که کامیوندارمجبوربه اعتراض شده واین به عنوان یک قانون تصویب شده حالا مجلس باید رای صادره را باطل کند و گرنه همین آش وهمین کاسه است یکی دو ماه تعلیق و روز از نو و روزی از نو .
و اما انجمن صنفی..تن برکیلومترباید برای تمام بارها واز هرمبدای باید اجراشود نه فقط از بنادر ... و کرایه ها باید ۴۸ ساعته باشد نه ۲ماه یا ۳ ماه و لوازم یدکی لاستیک که با دلار رفته بالا و با کاهش دلار ریالی هم پایین نیامده
مساعدت
.مساوی با۴۸ ساعت اجرا شدن
.نه قول مساعدت برای بعد ۲ماه یا۳ماه
چراگفتند درمورد بیمه رانندگان درصورت لزوم وارد میشوند چرا باجدیت پیگیری نمیکنند
پس تکلیف مشاغل سخت رانندگان بیچاره چی میشه اینها همه برای صاحب ماشین هست رانندگانی که سختی کار دارند ولی مشاغل سخت حساب نمیشوند. ولی رانندگان ارگانهای دیگر که در محل سکونت خود خدمت میکنند مشاغل سخت تعلق میگیرد. آقا یک فکری بکنید.
از این قولها زیاد دادند و برای رانندگان آبی گرم نشده چون دولت با نماینده ی رانندگان صحبت نمیکنه با انجمن صنفی یا اصناف صحبت میکنه و اونها هم اکثرا از باربری ها هستند و خود باربریها یکی از مشکلات اصلی رانندگان هستند که حدود نصف کرایه ی بار رو تصاحب میکنند ودزدیها از جیب راننده از اینجا شروع و بعدش هم برای بیمه و سوخت با دولت درگیر هستند و دیگه اینکه برای سختی کار رانندگان اصلا تصمیم گیری نشده رانندگان نمیتونند با این کار سخت وثاقت فرسا کار کنند و کیف و استراحت و درآمدش برای بقیه باشه راننده باید این تصمیمات رو در عمل ببینه نه در حرف و اینکه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد و... ... ...
نمایندگانی ومدیرانی که دراین شرایط اقتصادی می خواهند به خیال خودشان درخت پژمورد را پیوند بزند باید شرایط را درک کنند حالا فقط پیوند زدن نیست چون دران بالا نشسته اند با پول بازی می کنند ولی نمی دانند مردم حتی انقدر در فشار اقتصادی اند که حال صحبت با خانواده را ندارند
حمل و نقل جاده ای یک کار کاملا تخصصی ست . متاسفانه با ادغام سازمان حمل ونقل کارکنان آن سازمان را راهداران تشکیل میدهند . در نتیجه این اتفاقات را نمی توانند پیش بینی و در جهت رفع مشکل تصمیمات لازم را اتخاذنمایند. لازمست افراد متخصص در این حوزه مجددا فعال شوند و در گوتاه مدت از افراد بازنشسته بهره گیری نمایند.
سلام کامیوتهای شهری تکلیف چی میشه بمیرند
چرا ما سرویس جیرفت هستیم باید از اینور ماشین خالی برویم چون بارنامه نداریم چون از اینور باری نیست اگر هم باشد خیلی کم گازاییل به ما نمیدهند یا از جیرفت بار میزنی برای تهران بعداز سه روز که خالی شد باید خالی برگردی و چون بار نیست برای اصفهان گازاییل نمیدهند اینا یه فکری بکنید ممنون میشم
سلام
ضرر اصلی رو بدبخت کشاورزان متحمل شدن
لطفاً به تخلفات باربری ها هم رسیدگی کنید چون کرایه بار رو با راننده نصف میکنن
آقا مشکل ما پرداخت کرایه نیست چرا مشکل واقعی را نمیگویید
مشکل ما بیمه گازوئیل قیمت لاستیک و قطعات وتوزیع ناعادلانه بار
خدا کنه در حد حرف نباشه ،، ما راننده ها نخوایم دیگه برای سوخت به هر کس و ناکس رو بزنیم،،
و پول بیمه رانندگان،، را حتی الامکان،، شرعاً و عرفاً کم شود ،، خدا عمر به مسئولین امر عنایت کند که به فکر افتادن کاری برای ما رانندگان بکنند🙏🏻🌹🤲🏻
درود، اگر باروند نوشتاری دراین جلسات بصورت عملی رانندگان کامیون 🚚 زحمت کش به خواسته هاشون برسند، بسیار موجب رضایت و خرسندی است،، تعهدات بیمه تکمیلی از جمله پوشش دندان بسیار حائز اهمیت است،، جلوگیری از گرفتن کمیسیون های غیر قابل تحمل و پول 💰 زور 💪 و ناخداپسندانه توسط دلالان باربری و خود باربریها که بانوشتن یک برگ بارنامه خود را شریک رانندگان بحساب میآورند در حالیکه تمام زحمت رو راننده میکشه، این امر باعث آزردگی خاطر و درگیری افکار راننده و خانواده های محترمشان هست
خواهان رسیدگی بلادرنگ از سوی مسئولان امر هستیم.....😢😢😣😣😭😭💔💔🥀🥀🤦♀️🤦♀️🖤🖤🤲🏿🤲🏿
درود، خیلی وقت ها ما با التماس و حتی چندین بار تماس ☎️ از صاحب بارها کرایه میگیریم این چه قانونی هست طرف 10میلیارد بار خرید میکنه ما با هزاران دغدغه روحی و غیره براش جابجا میکنیم و صحیح و سالم تحویلش میدیم برای کرایه میگه شماره کارت بده و برو برات واریز میکنیم، برای کجا برم من دنبال این چندرقاز هستم، خلاصه خیلی اذیت میشیم تا به اون نیمه نصفه حقمون بعد از باربری و دلالانشون که از وسط با ما نصف میکنند، برسیم بفکر چاره باشید رانندگان قشر زحمت کش و خدوم و گرداننده ی اقتصادی هر کشورند، مراقبشون باشید به امید شنوایی مسئولین ذیربط شاید برامون گامی بردارند🤲🤲🙏🙏
لطفا رانندگان در گروه مشاغل سخت زیان آور قرار بدید
برای یک راننده که ماشین نداره وبرای صاحب ماشین کار میکنه سختی کار واجبتر از همه چی هست
با عرض سلام ما راننده هستیم مگه چقدر حقوق میگیریم. که باید بیمه تامین اجتماعی ما آنقدر گرون بشه. من با نزدیک بیست سال سابقه بیمه دیگر توان پرداخت بیمه و امرار معاش ندارم. خدا وکیل به فکر ما باشید
سلام چرا برای حمایت از صمت و مسکن و کشاورزی بجهت دریافت خدمات حمل و نقل ارزان از جیب کامیونداران فرافکنی می کنید.
بیمه رانندگان را به تنظیمات اولیه مصوبه شورای مصلحت و مجلس محترم برگردانید که بمدت هشت سال کارفرمای رانندگان حسب کارگزاری فعلی در اسناد حمل تکسفره بهاءدار کارفرما شناخته شده بودند، خیلی خوب و منطقی بود ولی چون دولت الکترونیک حسن نیت متولیان وجود نداشت با اطلاعات مخدوش و دستکاری شده و حتی جعل به بن بست رسید لذا این شما بودید که حق بیمه ۲۷% دستمزد رانندگان را از کارفرمای واقعی ۱۳/۵% انداختید گردن دولت و ۱۳/۵% راننده.
اکنون امکان جعل وجود ندارد پس بیمه رانندگان را به تنظیمات اول باز .
اگر شما میخواستید به مشکلات رانندگان رسیدگی کنید که زندانی نمیکردید یه سری از رانندهای کامیوندار هارو چون حقشون و میخواستند زندانی کردین حرف زیاد عمل کنین قول زیاد میدید
سلام به همگی چرا سوخت بطور عادلانه در اختیار کامیونهای توشهری وغیره قرار نگرفت