بازدید سایت : ۷۰۰۳۸
| کد خبر ۲۹۷۴۵۱
کپی شد

◄ پیشنهاد قابل توجه به شرکت راه آهن: استفاده از تجربه دهه 60 برای افزایش تعداد لوکوموتیوها

یک کارشناس به شرکت راه آهن پیشنهاد استفاده از تجربه دهه 60 را ارایه کرد که بدون هیچ گونه هزینه ای در کارخانجات تعمیرات اساسی ظرف مدت 6 ماه تعداد لوکوموتیو های راه آهن به 120 دستگاه افزایش پیدا کرد.

پیشنهاد قابل توجه به شرکت راه آهن: استفاده از تجربه دهه 60 برای افزایش تعداد لوکوموتیوها
تین نیوز |

یک کارشناس حمل و نقل ریلی پیشنهاد داد شرکت راه آهن دو دستگاه لوکوموتیو گرم و چهار دستگاه لوکوموتیو سرد متوقف را به هر یک از شرکت های تعمیر لوکوموتیو واگذار نماید.

به گزارش تین نیوز، پرویز عالیوند در توضیح این پیشنهاد خود گفت: پس از واگذاری این لوکوموتیوها به شرکت های تعمیر لوکوموتیو، شرکت راه آهن از آنها بخواهد با درآمد لوکوموتیو های گرم، لوکوموتیوهای سرد را بازسازی نمایند و این روش تا بازسازی همه لوکوموتیو های سرد متوقف ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: سال گذشته پیشنهاد چند تا یکی کردن لوکوموتیوهای سرد متوقف را از طرف شرکت سنگین کشش به شرکت راه آهن ارایه دادم که هیچ اقدامی و یا حتی پاسخی از طرف راه آهن به این پشنهاد داده نشد و پیشنهاد اخیر را هم اواخر سال گذشته به مشاور مدیرعامل راه آهن ارایه کرده و قرار شد ایشان به استحضار مدیرعامل راه آهن برسانند که باز هم خبری نشد.

این کارشناس حمل و نقل ریلی افزود: حتی به تجربه دهه 60 را که تعداد لوکوموتیو های راه آهن به 60 دستگاه رسیده بود و با دو تا یکی کردن لوکوموتیو ها و بدون هیچ گونه هزینه ای در کارخانجات تعمیرات اساسی ظرف مدت 6 ماه تعداد لوکوموتیو ها به 120 دستگاه افزایش پیدا کرد، اشاره کردم که شاید اقدامی بشود لیکن هیچ حرکتی از طرف شرکت راه آهن صورت نگرفت.

عالیوند خاطرنشان کرد: این اقدام باعث شد که به دستور مرحوم دکتر نژاد حسینیان وزیر وقت راه و ترابری قرارداد خرید لوکوموتیو از شوروی و رومانی کنسل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • علی پاسخ

    خسته نباشی برادر. معلوم هست که اصلا در جریان کارها نیستند . و اطلاعاتتان برای دهه 60 است
    این کار هر روز در کارخانجات اساسی و کرج و جاری انجام می شود.

  • ناشناس پاسخ

    پرویز تا حدودی درست میگه.
    منظور اینه که تفکر مهندسان و عوامل مربوطه در دهه 60 بر پایه ایمان و آبادانی کشور بوده است.
    باشد که این تفکر باز هم در کشور جاری و ساری گردد و شاهد اخبار خوب از امور عمرانی باشیم.
    این را هم بگویم کار عمرانی و آبادانی کاری مردانه بوده که بهتر است وزیری از بین رجال برای راه و شهرسازی انتخاب گردد.(همانند مرحوم نژاد حسینیان و مرحوم ترکان)

  • علیرضا سلیمه کاریزی پاسخ

    سلام بله سرمايه ملت را مفت تاراج کردن خصولتی شد راه آهن کل سرمایه ملت را تصاحب کردن .این همه ریل های قدیمی مخابرات را به همراه کیلومترها سیم مسی را بلعیدن واگن های فرسوده وخلاصه تمام سرمايه های ملی را نم هم پس ندادن نتیجه امروز خیلی از هموطنان آرزوی سوار به قطار را بگور می برند واگن های شرکت های جور واجور همچون هواپیماههای دولتی مستعمره شرکت های خصوصی شد اما ملت بیچاره افسوس استفاده از آنها را دارند.