| کد خبر: 187653 |

با توجه به آخرین گزارشات منتشر شده توسط KPMG Samjong Accounting Corp.، شرکت‌های حمل و نقل دریایی کره‌ای قادر خواهند بود رکورد این صنعت را با دستیابی به معیار بالای اقتصادی و طبق پیش‌بینی‌های بازار جهانی جابجا کنند.

تین‌نیوز | 

با توجه به آخرین گزارشات منتشر شده توسط KPMG Samjong Accounting Corp.، شرکت‌های حمل و نقل دریایی کره‌ای قادر خواهند بود رکورد این صنعت را با دستیابی به معیار بالای اقتصادی و طبق پیش‌بینی‌های بازار جهانی جابجا کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شیپنا، به صنعت کشتی‌سازی کره در سال 2009 و در حمایت از دولت در رتبه پنجم بازار جهانی قرار داشت اما در سال گذشته و به دلیل عملکرد ضعیف و همچنین عدم سرمایه‌گذاری، به مقام هفتم رسید.

این صنعت از سال 2016 و به علت کسری بودجه ضرر و زیان 4.5 میلیارد دلاری را متحمل شده است.

طبق اعلان  KPMG، حدود 30 درصد از 100 شرکت ملی حمل و نقل دریایی، بدهی بیش از 400 درصد دارند.

شرکت‌های حمل و نقل دریایی کره‌ای باید با تکیه بر گسترش حجم خرید اقدام به مرتفع کردن مشکلات خود کرده و طبق نظر مدیر اجرایی شرکت KPMG، ازین طریق به مقیاس مورد نظر اقتصادی دست پیدا کنند و هزینه‌ها را نیز کاهش دهند.

انتظار میرود حجم محموله جهانی در سال جاری شاهد 2.3 درصد رشد باشد و تا سال جاری به 5.3 میلیارد تن نیز برسد.

بزرگترین شرکت حمل و نقل دریایی آلمان Hapag-Lloyd AG با ادغام با شرکت کانادایی و شرکت کشتیرانی عربستان سعودی در سال 2005 به این حجم از دارایی دست یافت. شرکت چینی CSET

 و شرکت کانادایی Teekay LNG به روشی مشابه گسترش پیدا کرده‌اند.

این گزارش حاکی از آن است که: شرکت‌های حمل و نقل کره‌ای همچنین باید پاسخگو قوانین سخت زیست محیطی باشند.

منبع: شیپنا

اخبار مرتبط

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین