| کد خبر: 204396 |

ماشین‌آلات راهداری یزد فرسوده هستند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به فرسودگی ماشین‌آلات راهداری در یزد، گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به این ماشین‌آلات باید دانش فنی کاربران افزایش پیدا کند.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به فرسودگی ماشین‌آلات راهداری در یزد، گفت: برای جلوگیری از آسیب‌های بیشتر به این ماشین‌آلات باید دانش فنی کاربران افزایش پیدا کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، علی علیخانی اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بعد از این که حوزه راهداری از حوزه شهرسازی جدا و با حمل و نقل ادغام شد، با تحولات جدیدی مواجه شد به ویژه در مدت اخیر با آغاز طرح ابرار روند فعالیت در حوزه راه‌سازی شکل جدیدی به خود گرفت.

وی با اشاره به اهمیت ابزار آلات و ماشین آلات در اجرای طرح‌های راهسازی، بیان کرد: بعد از سرمایه انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر دستگاه، ماشین آلات سرمایه بسیار مهمی به شمار می‌روند که نگهداری از آنها باید در اولویت قرار گیرد.

علیخانی عنوان کرد: متاسفانه ماشین آلات موجود عمدتاً فرسوده هستند و از سال‌های دور آنها را در اختیار داشته‌ایم اما با وضعیت اقتصادی فعلی، چاره‌ای جز رسیدگی به ماشین آلات موجود و استفاده بهینه از آنها نیست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد که در کارگاه آموزش فنی ماشین آلات راهداری استان سخن می‌گفت، بر ضرورت افزایش بازدیدهای فنی و دقت در نگهداری ماشین آلات تاکید کرد و افزود: باید با رسیدگی به موقع به آنها، اجازه ندهیم آسیب‌های جدی به ماشین آلات وارد شود.

وی تاکید کرد: باید از کارگاه‌های آموزشی نیز در همین راستا بهره‌برداری مناسبی صورت گیرد و از این فرصت برای بهبود بخشیدن به وضعیت فنی ماشین آلات استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، علیخانی تصریح کرد: به روز رسانی علم و دانش و مهارت نیروهای فنی ضروری است و این کارگاه‌ها نیز در همین راستا برگزار می‌شود و امیدواریم با فراگیری دانش فنی در مورد ماشین آلات، روند رسیدگی و دقت در نگهداری ماشین آلات راهسازی بهبود یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.