| کد خبر: 255028 |

تردد کامیون در راه های خلخال - گیلان برای تعطیلات فطر ممنوع شد

فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر خلخال اعلام کرد: تردد کامیون در راه های مشترک خلخال با استان گیلان از روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری ممنوع است.

تین نیوز

 فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر خلخال اعلام کرد: تردد کامیون در راه های مشترک خلخال با استان گیلان از روز پنج شنبه ۳۱ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری ممنوع است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیدجواد یحیی زاده روز چهارشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال اظهار کرد: انتظار می رود این تصمیم با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و واحدها و کارگاه های تولید و دانه بندی شن و ماسه اجرایی شود.

رئیس ستاد خدمات سفر خلخال با اشاره به تحقق پیش بینی افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی مسافران ، میهمانان و گردشگران نوروزی این شهرستان، در ایام تعطیلات نوروزی امسال و پیش بینی افزایش قابل توجه میهمانان تعطیلات عید فطر در مقایسه با سال گذشته از اصحاب رسانه خواست برای تهیه برنامه های خبری و معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان تلاش کنند.

یحیی زاده همچنین خواستار برخورد ارشادی به جای صدور برگه جریمه به رانندگان خاطی شد و بر لزوم افزایش نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی فروش کالا و ارائه خدمات ، آماده باش اعضای ستاد خدمات سفر، تامین و توزیع ارزاق عمومی مورد نیاز مردم و گردشگران ، فعالیت نانوایان در ایام تعطیل ، تعمیر و بازسازی تجهیزات روشنایی معابر شهری و روستایی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه از اواخر هفته جاری ورود جمع قابل توجهی از گردشگران و مسافران تعطیلات عید فطر از راه های مختلف و افزایش جمعیت در شهرستان پیش بینی می شود، از اتخاذ تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج عمومی و روزانه مردم و گردشگران از جمله گوشت گرم مرغ و گوشت قرمز در مراکز عرضه خبرداد.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان خلخال اظهار کرد: انتظار از عموم بازاریان بویژه رستوران ها و مراکز عرضه موادغذایی رعایت حال گردشگران و پرهیز از گران فروشی است.

افزایش ۴۰درصدی گردشگر در تعطیلات نوروزی

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلخال هم در این جلسه گفت: برای تعطیلات نوروز امسال افزایش ۴۰ درصدی ورود گردشگر پیش بینی شده بود که این رقم به طور کامل محقق شد.

علی درویشی گفت: واقع شدن بیش از ۵۰ درصد از روستاهای هدف گردشگری استان اردبیل در این شهرستان از جمله روستاهای کزج، نمهیل ، برندق و خمس و همچنین وجود مناطق باستانی هم چون قلعه گیلوان، کاروانسرای چنارلیق، کاروانسرای شاه عباسی و بنای چهار گوش، خلخال را به یکی از شهرستان های گردشگرپذیر استان اردبیل و کشور تبدیل کرده است.

وی افزود: علاوه بر این برخورداری از جاده های زیبا و جنگلی خلخال به اسالم، پونل، ماسوله و ماسال، مناطق نمونه گردشگری الماس ، چشمه ازناو ، چشمه میرعادل بولاغی اندبیل ، امامزاده عبدالله کلور، آبشارهای متعدد از جمله آبشار نره گر، آبشار سفیدآب ، آبشار سجن، آبشار زنج و آبگرم معدنی از جمله جاذبه های طبیعی این منطقه هستند.

شهرستان خلخال با ۸۶ هزار نفر جمعیت در جنوبی ترین منطقه استان اردبیل در همسایگی استان های آذربایجان شرقی ، زنجان و گیلان واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.