| کد خبر: 263751 |

تاسیس اولین شرکت هواپیمایی در گلستان

علی محمد زنگانه گفت: خوشبختانه با اقدامات دولت سیزدهم در استان گلستان، این استان مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت در حال طی کردن است.

تین نیوز

علی محمد زنگانه گفت: خوشبختانه با اقدامات دولت سیزدهم در استان گلستان، این استان مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت در حال طی کردن است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وی ادامه داد: متاسفانه در برخی از بخش ها استان گلستان در حوزه زیرساختی عقب ماندگی تاریخی شدید دارد و سال ها باید تلاش کرد تا این عقب ماندگی ها را جبران کرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم در استان گلستان اقدامات اساسی خوبی انجام شده و این اقدامات بر اساس یک نقشه راه و شناسایی و احصاء چالش ها با راهکارهای متناسب برنامه ریزی و اجرا شده است.

زنگانه بیان کرد: نگاه ما برای آینده گلستان یک نگاه چند وجهی است و اعتقاد داریم گلستان باید به یک توسعه متوازن در تمام بخش ها برسد و در این راستا توجه به صنعت هوایی، استفاده بهینه از وجود دو فرودگاه مهم در استان گلستان جزء برنامه های توسعه ای استان گلستان است.

وی افزود: بر همین اساس روز گذشته جلسه ای را با معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری داشتیم و در این جلسه موافقت تاسیس اولین شرکت هواپیمایی برای استان گلستان اخذ شد و به زودی تا پایان سال این شرکت با مشارکت بخش خصوصی فعالیتش را در استان گلستان آغاز خواهد کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: توسعه صنعت هوایی و فعالیت یک شرکت هواپیمایی برای استان گلستان باعث توسعه گردشگری، رونق اقتصادی، تسهیل تردد تجار و بازرگانان به کشورهای همسایه و دیگر استان های داخل کشور و توسعه صنعت مسافربری هوایی خواهد شد.

زنگانه بیان کرد: همچنین  مقرر شد در فرودگاه کلاله در شرق استان و با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مساعدت و موافقت رییس سازمان هواپیمایی کشوری شاهد حضور پررنگ گردشگران و علاقمندان به فعالیت های هوانوردی و ورزش های هوایی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.