| کد خبر: 256359 |

کیفیت راههای گلستان در حال بهبود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از بهسازی و آسفالت محور پنج پیکر به بصیرآباد و زیرسازی محور بصیرآباد به سیمین شهر خبرداد.

تین نیوز

عادل مصدقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در حاشیه بازدید از بهسازی و آسفالت محور پنج پیکر به بصیرآباد و زیرسازی محور بصیرآباد به سیمین شهر بطول حدود ۹ کیلومتر در حوزه راههای روستایی شهرستانهای ترکمن و گمیشان، به اتفاق معاون فنی و راههای روستایی و رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای فرعی و روستایی اداره کل گفت: محور پنج پیکر به بصیرآباد یکی از پروژه های مصوب سفر ریاست محترم جمهوری به استان در سال ۱۴۰۰ بوده که بدلیل واقع شدن در حد فاصل شهرستانهای گمیشان و ترکمن و نیز مسیر بازارچه پارچه پنج پیکر به لحاظ تردد دارای اهمیت بسزایی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصدقی، محور بصیرآباد به سیمین شهر را بدلیل اتصال شهر سیمین شهر به بصیرآباد و خواجه نفس و سایر روستاهای بهره مند و کوتاه شدن طول مسیر تردد کاربران جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار دانست.

به گفته وی، عملیات اجرایی این دو محور هم اینک در مجموع به ۸۰ درصد پیشرفت رسیده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان ماه جاری به پایان می رسد.

مصدقی افزود: برای اجرای این دو پروژه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه می شود که از منابع ملی و استانی و مصوبات سفر و همچنین تخصیص قیر از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شده است.

شهرستان های ترکمن و گمیشان دارای یک اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هستند که وظیفه نگهداری ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی را عهده دار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.