| کد خبر: 255927 |

نماینده مردم نهبندان و سربیشه:

◄ احداث و بازسازی راه های روستایی از مهمترین مطالبات مردم

نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت: احداث و بازسازی راه‌های روستایی از مهمترین مطالبات مردم است که افزایش هزینه جاده‌سازی، فرسودگی ماشین‌آلات راهداری و محدودیت اعتبارات این بخش را به یک چالش تبدیل کرده است.

تین نیوز

بیرجند| نماینده مردم نهبندان و سربیشه گفت:افزایش هزینه جاده‌سازی، فرسودگی ماشین‌آلات راهداری و محدودیت شدید اعتبارات این بخش بازسازی راه های روستایی در نهبندان را به یک چالش تبدیل کرده است.

به گزارش تین نیوز، مصطفی نخعی جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه‌ای به منظور پیگیری مطالبات مرد حوزه انتخابیه مربوط به احداث و بازسازی راه‌های روستایی و روکش راه‌های اصلی و فرعی با مسئولین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مجلس برگزار شد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس بیان کرد: در این جلسه مقرر شد بخش قابل توجهی از محورهای اصلی شهرستان به خصوص محور نهبندان به سربیشه و همچنین نهبندان به زاهدان بازسازی و روکش شود.

نخعی افزود: در رابطه با تعدادی از راه‌های روستایی در بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه از جمله احداث جاده ملوقان به ماهانی در بخش سرداران شهید، تکمیل جاده برک به سلطانی و مهل آباد، تکمیل جاده کجی نمکزار و تکمیل جاده آتشکده در منطقه شاهکوه، مقرر شد به دلیل محدودیت اعتبارات استانی مبالغی از محل اعتبارات ملی به منظور تسریع در اجرای طرح‌های مذکور اختصاص یابد.

وی گفت: اقدام نسبت به اختصاص مقداری قیر و تأمین بخشی از اعتبار موردنیاز جهت روکش تعدادی از راه‌های روستایی از دیگر نتایج این دیدار بود.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه اظهار کرد: امیدوارم موارد توافق شده با جدیت توسط مسئولین راهداری استان، استانداری و فرمانداری تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و عملیاتی شود.

نخعی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات مردم عزیزمان احداث و بازسازی راه‌های روستایی است که عمدتاً به دلیل بی‌دقتی و عدم استفاده از آسفالت گرم و باکیفیت در زمان احداث جاده‌ها در گذشته، بسیاری از آنها در حال حاضر دچار مشکل شده است.

وی گفت: از طرف دیگر افزایش سرسام‌آور هزینه‌های جاده‌سازی، فرسودگی ماشین‌آلات ادارات راهداری و محدودیت شدید اعتبارات این بخش، آن را به یک موضوع اساسی و چالشی بزرگ در حوزه انتخابیه مبدل ساخته است.

نخعی افزود: در این راستا باید مسئولین مربوطه عنایت به مراتب ویژه‌تری به شهرستان‌های نهبندان و سربیشه داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.