| کد خبر: 163072 |

بنادر استان گلستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

مدیراداره بنادرو دریانوردی استان گلستان گفت: اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی آماده شده است.

تین نیوز

مدیراداره بنادرو دریانوردی استان گلستان گفت: اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی آماده شده است.

 
به گزارش تین نیوز،  الهیار اسعدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران دریایی شهرستان های ساحلی استان گلستان اندیشیده شده، اظهار داشت: درایام تعطیلات نوروز بازدیدهای منظم همکاران اموردریایی این اداره کل ازقایق ها و اسکله های شهرهای بنادر گز و ترکمن در دستورکار قرار دارد.

 اسعدی اذعان داشت: تمامی عوامل اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی استان گلستان، در ایام نوروز با سرکشی به اسکله ها و قایق ها در صورت مشاهده هرگونه موارد ناایمن و  از سوی قایق ها و شناورهای حامل گردشگران از حرکت آنها جلوگیری بعمل آورده و اجازه تردد نخواهند داد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تسهیلات ویژه و ارتقاء نکات ایمنی اسکله های گردشگری دریایی، مسافران این منطقه در تعطیلات نوروز٩٧ سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.

مدیراداره بنادرو دریانوردی استان گلستانادامه داد: از ۴۰ هزار مسافر نوروزی سال 96، یک الی سه درصد از کشورهای نظیر قزاقستان و ترکمنستان به بنادر گز و ترکمن سفر کردند علاوه بر این بیشترین مسافران نوروزی از استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و برخی نقاط جنوبی کشوربه  بنادر گلستان سفر کرده بودند.  

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.