| کد خبر: 162506 |

◄ برنامه‌ریزی برای ایمن‌سازی سفرهای دریایی در نوروز 97

نشست طرح ایمنی سفرهای نوروزی ۹۷ به منظور برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای خدمات رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی و گردشگران دریایی استان گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تین نیوز

نشست طرح ایمنی سفرهای نوروزی ۹۷ به منظور برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای خدمات‌رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی و گردشگران دریایی استان گیلان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، جلسه طرح ایمنی سفر های دریایی ویژه نوروز ۹۷ با حضور معاونت دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و سایر کارشناسان مربوطه با هدف محیا کردن سفری ایمن و خوش برای گردشگران نوروزی برگزار شد.

در این نشست مقرر شد شناورهای‌ ارگان‌های‌ مرتبط (دریابانی، نیروی دریایی، یگان حفاظت از منابع آبزیان، محیط زیست , هلال احمر ) در کنار وظایف ذاتی خود، نظارت بر تردد ایمن قایق‌ها و همکاری لازم با اداره بنادر در عملیات امداد و نجات را به عمل آورند و همچنین کلیه شناورهای شرکت‌کننده عضو طرح ضمن رعایت قوانین و مقررات دریانوردی از قایق‌های ایمن و قایقرانان دارای گواهینامه معتبر دریانوردی استفاده کنند.

در ادامه این نشست نیز مقرر شد که فرمانداری‌های شهرهای ساحلی هماهنگی لازم با مجتمع‌های گردشگری ساحلی به عمل آورده تا مامورین و بازرسان ادارات مرتبط به سهولت در این مجتمع‌ها تردد کرده و بر تردد ایمن قایق‌های تفریحی نظارت کنند و همچنین مقرر شد از طریق استانداری به فرمانداری‌ها و شهرداری‌های کلیه شهرهای ساحلی ابلاغ شد تا همکاری لازم با مامورین اداره بنادر جهت نصب بنر در ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها به عمل آورند و به مجتمع‌های گردشگری ساحلی و مالکان قایق ها  اعلام گردد تا نسبت به رعایت قوانین دریایی در حین قایق سواری  به خصوص پوشیدن جلیقه نجات اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.