| کد خبر: 50107 |

نمره مثبت کارگروه مرزهای رسمی به فرودگاه‌های استان کرمان

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: مسئولان وزارت کشور، نمایندگان مجلس و مدیران شرکت فرودگاه‌های کشور از عملکرد فرودگاه‌های استان کرمان رضایت داشتند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، محمد نخعی با اشاره به بازدید بابایی سرگروه بررسی مبادی رسمی مرزهای کشور وزارت کشور به همراه هیات همراه از فرودگاه‌های جیرفت و سیرجان، گفت: عملکرد مطلوب اداره‌کل فرودگاه‌های استان کرمان در خصوص تجهیز و تکمیل زیرساخت‌های فرودگاهی برای نشست و برخاست هواپیما و ارائه خدمات به مسافران موجب شد تا رضایت کاملی را از اداره‌کل داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به بازدید روزهای اخیر رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌های کشور از فرودگاه‌های استان، گفت: طی این بازدیدها، مرز هوایی فرودگاهی ارزیابی و مورد بررسی بیشتر قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اظهار داشت: گروه اعزامی از باند پروازی، پایانه‌ها و اماکن فرودگاهی بازدید و با قابلیت‌های فرودگاه آشنا شدند.

همچنین این گروه نشستی با مکی‌آبادی معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان داشتند.

در این جلسه مکی‌آبادی با اشاره به موقعیت سیرجان به عنوان قطب اقتصادی فعال در کشور گفت: هم‌اکنون تنها منطقه ویژه اقتصادی در کشور در سیرجان قرار دارد.

وی درباره دیگر پتانسیل‌های شهرستان سیرجان گفت: وجود مجتمع عظیم سنگ آهن گل‌گهر با اندوخته بالای سنگ آهن، وجود کارخانجات فعال روغن از توانمندی‌های صنعتی شهرستان است.

مکی‌آبادی قطب کشاورزی و باغات پسته را از دیگر پتانسیل‌های سیرجان عنوان کرد.

نخعی در ادامه افزود: خوشبختانه فرودگاه‌های استان از این بازدید نمره مثبتی را کسب کردند که جای امیدواری دارد تا شاهد توسعه صد در صدی در این فرودگاه‌ها به خصوص سیرجان و جیرفت باشیم.

گفتنی است؛ پتانسیل‌ها و توانمندی‌های شهرستان‌های استان کرمان در استقرار منا‌طق ویژه اقتصادی، تعامل و تبادل با متخصصان خارجی، وجود کارخانجات با توانایی تولید روز دنیا، کشاورزی غنی و نیز میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.