| کد خبر: 265820 |

عمر بالای ناوگان عمومی کرمان؛ استاندار: دولت حمایت می کند

استاندار کرمان با بیان اینکه عمر ناوگان حمل و نقل عمومی این استان بالاست گفت: این مساله گرفتاری و محدودیت های زیادی را برای سرپا نگه داشتن این ناوگان ایجاد کرده که امیدوارم با حمایت دولت این وضعیت اصلاح شود.

تین نیوز

استاندار کرمان با بیان اینکه عمر ناوگان حمل و نقل عمومی این استان بالاست گفت: این مساله گرفتاری و محدودیت های زیادی را برای سرپا نگه داشتن این ناوگان ایجاد کرده که امیدوارم با حمایت دولت این وضعیت اصلاح شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد مهدی فداکار در مراسم قدردانی از فعالان حوزه حمل و نقل افزود: به رفع مشکلات و گرفتاری های حوزه حمل و نقل کمک می کنیم.

وی اظهار داشت: حمل و نقل مسافر و بار شبکه مویرگی در داخل و خارج کشور را شامل می شود و اهمیت آن به گونه ای است که اگر لحظه ای این شبکه فلج شود، زندگی مردم تعطیل می شود.

استاندار کرمان افزود: مجموعه فعالان اصلی حوزه حمل و نقل کار سختی در حوزه ناوگان عمومی برعهده دارند و دشواری های این حوزه قابل قیاس با سایر بخش ها نیست؛ این عرصه کاری طاقت فرسا و مسئولیتی سنگین به شمار می رود.

وی همچنین با اشاره به جابه جایی سوخت، کالاهای مصرفی و فاسد شدنی تا کالاهای بزرگ صنعتی بیان کرد: در هر حال بخش عمده زندگی مردم درگیر حمل و نقل است و تصور لحظه ای بدون حمل و نقل نیز عملیاتی نیست.

فداکار تاکید کرد: اگر روزی جاده ای بسته شود، مردم با چالش روبه رو می شوند و راهداری، اورژانس و پلیس در جاده ها خدمات رسانی می کنند تا امنیت و ایمنی مسیر را برای مردم فراهم کنند.

افزایش ۶ درصدی تلفات جاده ای در سال جاری

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این نشست گفت: کاهش تصادفات و تلفات یکی از دغدغه هاست لذا باید همه ما تلاش کنیم که وقوع حوادث و تلفات جاده ای را کاهش دهیم؛ همه باید برای توسعه یافتگی استان و تامین آسایش و آرامش مردم گام برداریم.

سردار ناصر فرشید با اشاره به تلاش پلیس، راهداری و سایر ادارات فعال در حوزه راه ها گفت: باوجود تمامی تلاش ها امسال ۶ درصد افزایش فوتی ها را در جاده های مواصلاتی استان داریم.

وی ادامه داد: باید طرح های مختلفی اجرا کنیم و در این زمینه تمامی تلاش دستگاه های مختلف را در طرح زمستانی راهداری دخیل کردیم تا شاهد کاهش تصادف و تلفات جاده ای باشیم.

همچنین در این آیین از مدیران، فعالان، پیشکسوتان و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل استان کرمان قدردانی شد.

فرسودگی و عمر بالای ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمان در شرایطی از سوی دستگاه های متولی اعلام می شود که دولت تسهیلاتی برای نوسازی این حوزه در نظر گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.