| کد خبر: 205259 |

محور نوق-بافق افتتاح شد

در نهمین روز دهه فجر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی محور نوق- بافق به بهره برداری رسید.

تین نیوز

در نهمین روز دهه فجر با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی محور نوق- بافق به بهره برداری رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی عصر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: امروز توفیق پیدا کردم به رفسنجان و بهرمان که شهر آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهر جدیدالتاسیس جوادیه منطقه نوق است سفر کنم.

وی با تبریک ایام الله دهه فجر و افتتاح مسیر نوق_ بافق افزود: این پروژه به همت نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با جذب بودجه به ثمر رسیده است.

وی ادامه داد: پیشرفت پروژه‌های عمرانی به خصوص در بحث راه که با رفاه آحاد مردم ارتباط مستقیم دارد به تنهایی توسط دولت ممکن نیست و اگر همیاری و مشارکت مردم نباشد اجرای پروژه‌ها ممکن است سال‌ها به طول بیانجامد.

غفاری ابراز داشت: در حوزه راه‌های کویری ردیف مستقلی به همت نمایندگان مجلس ایجاد شده که این ردیف مستقل در حد بضاعت دولت تخصیص داده می‌شود و بودجه راه‌ها در سال آینده رشد قابل توجهی خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: هم باید تلاش در تخصیص حداکثری بودجه برای احداث راه‌ها داشته باشیم هم اینکه مردم هم کمک کنند؛ جاده بافق_ نوق جاده بسیار کلیدی است و در قسمتی از مسیر ۶۰ کیلومتر مقصد را به بافق نزدیکتر می‌کند و حداقل صرفه جویی در این مسیرسالانه ۱۴ میلیون لیتر است.

غفاری یادآور شد: اگر بتوانیم در بحث راه‌های کویری با کمک نمایندگان مجلس ماده ۱۲ را هم فعال کرد این صرفه جویی ها در سوخت را به کمک سرمایه گذاری ها در حوزه راه سازی به کار خواهیم برد و با شتاب بیشتر کارها پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، استان‌های فارس، هرمزگان، سیستان وبلوچستان و کرمان برای رفتن به بافق یزد، مشهد و شهرهای شمالی کشور می‌بایستی مسیر کرمان- رفسنجان و انار را بپیمایند با اجرایی شدن این محور جدید الاحداث مسیر آنها ۱۵۰ کیلومتر کوتاه می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.