| کد خبر: 165646 |

◄ اعتبار 18 میلیارد تومانی برای راه‌های روستایی شرق کرمان

کلنگ‌ احداث فاز اول باند دوم محور نرماشیر- ریگان و ریگان-نرماشیر با حضور نیکزادی پناه نماینده مردم بم، نرماشیر و ریگان در مجلس شورای اسلامی، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی انجام شد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: دو پروژه بزرگراهی در بم کلنگانی شد که کلنگ فاز اول باند دوم محور ریگان به نرماشیر به طول ۶ کیلومتر بااعتبار ۳۵ میلیارد ریال و محور نرماشیر به ریگان به طول ۹ کیلومتر و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمان،  محمدمهدی بلوردی گفت: کلنگ احداث فاز اول باند دوم محور ریگان به نرماشیر به طول ۶ کیلومتر بااعتبار ۳۵ میلیارد ریال و محور نرماشیر به ریگان به طول ۹ کیلومتر و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال دیروز به زمین زده شد.

بلوردی تصریح کرد: این محور ۴۵ کیلومتر طول دارد و روزانه شاهد تردد ۴ هزار خودرو در این محور هستیم و با توجه به اینکه این محور در جاده ترانزیت ریگان- چابهار قرار دارد، دو بانده شدن آن ضروری است.

وی از تسریع ساخت جاده ریگان- جاسک خبر داد و بیان کرد: ۸۰ درصد این محور در جنوب استان کرمان انجام‌شده که زیستگاه مابقی آن در شرق استان کرمان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: این محور با پیشرفت مطلوب در شهرستان ریگان در حال انجام است.

حبیب‌الله نیکزادی پناه نماینده شرق استان کرمان در مجلس نیز گفت: برای ساخت محورهای روستایی در شرق استان ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.