| کد خبر: 260740 |

جاده برکت در مرز خسروی افتتاح شد

جاده برکت به منظور جداسازی مسیر ترانزیت کالا از مسیر تردد زوار در مرز خسروی افتتاح شد.

تین نیوز

جاده برکت به منظور جداسازی مسیر ترانزیت کالا از مسیر تردد زوار در مرز خسروی افتتاح شد.

 

به گزارش  تین نیوز به نقل از مهر، محمد نظر عظیمی فر در حاشیه ائین افتتاح این پروژه از جاده برکت به عنوان یکی از اقدامات خوب و راهبردی نام برد و اظهار کرد: این پروژه خدمتی مهم و ضروری برای ایمنی سفر زائرین و تضمینی برای صادرات استان به شمار میرود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه مسیر تردد زوار از ترانزیت کالا از مرز خسروی از هم جدا میشود، افزود: این پروژه ظرف مدت چهل روز با کار جهادی و تلاش شبانه روزی با همت قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران احداث شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: با اجرای این پروژه حتی در ایام اربعین هم روند صادرات و واردات استان از مرز خسروی متوقف نمیشود.

سردار محمد نظر عظیمی اقدامات انجام شده برای ایام اربعین امسال در استان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده مرز خسروی بازهم جایگاه گذشته خود را در تردد زوار بدست آورد.

وی یادآورشد: تاکنون در هیچ مقطع و دورانی به این اندازه برای اربعین روی جاده ها و زیرساختهای مرز خسروی کار نشده است.

عظیمی فر با بیان اینکه پروژه جاده برکت به طول ۳.۴ کیلومتر ظرف مدت چهل روز احداث شد، اظهار کرد: این پروژه قرار بود برای ایام اربعین افتتاح شود، اما ۱۴ روز زودتر از موعد مقرر افتتاح و زیر بار ترافیکی رفت.

فرمانده قرارگاه منطقهای نجف اشرف در ادامه با بیان اینکه این جاده مسیر ترانزیتی مرز خسروی را از مسیر مسافری جدا خواهد کرد و زوار عتبات عالیات با امنیت بیشتری به سمت مرز تردد میکنند. تصریح کرد: این پروژه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در عملیات خاکی به پایان رسید و از آنجایی به دلایل فنی در فصل مناسبی برای روکش آسفالت آن قرار نداریم، این اقدام به فصل پاییز موکول میشود.
سردار عظیمی فر در پایان اظهار داشت: با این وجود این جاده از کیفیت مناسبی برای تردد کامیونها و ماشینهای سنگین برخوردار است و در حال حاضر تردد در آن صورت میگیرد و هیچ مشکلی ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.