| کد خبر: 256743 |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

️تردد ۲۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی

️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲ ماهه سال جاری ۲۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

تین نیوز

️مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲ ماهه سال جاری ۲۹ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  (کرمانشاه)  فریبرز کرمی گفت: طی فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۲۹ هزار مسافر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی خسروی تردد کرده اند.

وی گفت: ورودی مسافر ایرانی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری ۸ هزار نفر و ورودی مسافر اتباع خارجی ۶ هزار و ۱۴۸ نفر بوده است.

کرمی اظهار داشت: خروجی مسافر ایرانی از پایانه مرزی خسروی طی ۲ ماهه سال جاری نزدیک به ۱۰ هزار نفر و خروجی مسافر عراقی ۵ هزار نفر بوده است.

وی افزود: تردد ورودی و خروجی از پایانه مرزی خسروی در ۲ ماهه گذشته ۲۹ هزار نفر بوده است و ساعات مجاز خروج از پایانه مرزی خسروی به عراق، روزانه از ۷ صبح تا ۱۷ بعدازظهر است و در این ساعات زائران می توانند با داشتن گذرنامه معتبر از مرز به عراق تردد کنند.

فریبرز کرمی در ادامه افزود: هم اکنون تعداد زائران به صورت روزانه از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین المللی نیز هم انفرادی و هم به صورت کاروانی انجام می شود.

وی در پایان درباره تردد زوار در اربعین از پایانه مرزی خسروی گفت: با روحیه ای که در مسئولان برای آماده سازی شرایط و زیرساخت های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) وجود دارد، تلاش می شود با هماهنگی های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.