| کد خبر: 249082 |

12 نقطه حادثه خیز معابر شهری کرمانشاه بی‌ خطرسازی می‌ شود

 مدیرکل مهندسی و اجرای ترافیک شهرداری کرمانشاه از بی خطرسازی 12 نقطه حادثه خیز در معابر شهری کرمانشاه خبر داد.

تین نیوز
مدیرکل مهندسی و اجرای ترافیک شهرداری کرمانشاه از بی خطرسازی 12 نقطه حادثه خیز در معابر شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، علی غلامی به مناسبت روز یادواره قربانیان حوادث ترافیکی (اول آذر)  با اشاره به شناسایی 16 نقطه حادثه خیز در سطح معابر شهر کرمانشاه از سوی پلیس راهور و شورای ترافیک استان گفت: این 16 نقطه جهت رفع و بی خطرسازی به شهرداری کرمانشاه ابلاغ شد و خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته تاکنون 12 نقطه آن بی خطرسازی شده است.

غلامی گفت: این بی خطرسازی ها از طریق اقداماتی از جمله نصب سرعت گیر، شیارزن، چراغ های چشم گربه ای و ... صورت گرفته است. بطور مثال در یک اقدام، 1600 مترمربع شیارزنی در سطح بزرگراه های شهر جهت رفع خاطر نقاط حادثه خیز صورت گرفت.

مدیرکل مهندسی و اجرای ترافیک شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه عمده قربانیان حوادث ترافیک شهری عابرین پیاده هستند، گفت: متاسفانه علیرغم وجود 33 پل عابرپیاده در سطح شهر کرمانشاه که در نقاط پرخطر نصب شده اند، عابران همچنان از زیرپل تردد می کنند.

غلامی گفت: برای ایمنی سازی پل ها در سال های اخیر نرده های فلزی زیر پل ها نصب شد، اما متاسفانه با پدیده سرقت این نرده ها مواجه هستیم که موجب شده امکان تردد عابرین پیاده از زیرپل فراهم شود.

مدیرکل مهندسی و اجرای ترافیک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: درهمین راستا و برای حفظ جان شهروندان دیوارهای بتنی در این زمینه جایگزین می شود و در فاز اول قرار است در شهرک زین العابدین 100 متر از این دیوارها نصب شود.

وی افزود: قرار است 500 تا 600 متر دیوارهای بتنی زیرپل های عابر پیاده که پرخطر بوده و نرده های آن به سرقت رفته، نصب شود.

غلامی گفت: راهکار دیگر در بحث کاهش آمار کشته های عابرین پیاده بحث آموزش و فرهنگ سازی است که در این زمینه در برنامه مشترکی با پلیس راهور قرار است پلیس راهور روزانه به چندین مدرسه سرزده و آموزش و فرهنگسازی انجام دهد و شهرداری هم در این مدارس بسته هایی که حاوی نکات مهم ترافیکی است را به دانش آموزان اهدا می کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.