| کد خبر: 215042 |

راه و شهرسازی کرمانشاه ۴۵ پروژه عمرانی در دست اجرا دارد

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: حوزه فنی اجرایی این اداره کل امسال ۴۵ طرح عمرانی بااعتبار ابلاغ شده ۳۱۷ میلیارد تومان را که بیشتر طرح‌های مقاوم‌سازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده است، در دست اجرا دارد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: حوزه فنی اجرایی این اداره کل امسال ۴۵ طرح عمرانی بااعتبار ابلاغ شده ۳۱۷ میلیارد تومان را که بیشتر طرح‌های مقاوم‌سازی و بازسازی مناطق زلزله‌زده است، در دست اجرا دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود شریفی افزود: باتخصیص به موقع اعتبار بخش عمده این طرح‌ها تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی، احداث بازارچه‌های مرزی را در حیطه اقدامات اداره کل راه و شهرسازی استان دانست و گفت: احداث منطقه ویژه اقتصادی و وجود بازارچه های مرزی تاثیر بسزایی در صادرات غیرنفتی و توسعه اقتصادی مناطق مرزی و به تبع کل استان خواهد داشت که سهم این دستگاه اجرایی ضمن تحویل چهار بازارچه مرزی در سال ۱۳۹۸، اجرای بازارچه تیله کوه، همچنین منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین است که تاکنون برای این پروژه‌ها بیش از هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهارداشت: این اداره کل همچنین به منظور رفاه حال کارمندان و امور اداری باتوجه به نیاز استان و تصویب شورای برنامه ریزی و به تبع ابلاغ اعتبار حوزه فنی و اجرایی این دستگاه پروژه‌های عمرانی در احداث مراکز فرهنگی، خدماتی، درمانی، اداری، ورزشی و اقتصادی را در احداث منطقه ویژه اقتصادی همچنین بازارچه‌های مرزی را در سال جهش تولید دنبال می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این دستگاه در راستای ارتقای سرانه مطالعه و فرهنگ کتابخوانی و همچنین کشف استعدادهای جوانان و آماده سازی ایشان برای ورود به بازارکار ضمن اجرای ۶ پروژه احداث کتابخانه، ۲ پروژه احداث مراکز فنی و حرفه ای در شهرستان سرپل ذهاب را در دست اجرا دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه ضمن قدردانی از زحمات ایثارگرانه کادر درمان همزمان با همه گیر شدن بیماری کرونا افزود: این دستگاه اجرایی ضمن آماده سازی و تحویل بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی پاوه، با جدیت پیگیر اجرای بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شهرستان کرمانشاه، همچنین بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب است که در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآوری کرد؛ با نامگذاری سال پیش رو، تحت عنوان سال جهش تولید، باید ساخت سالن های ورزشی دولت آباد و جوانرود، همچنین جاده گردشگری آیشه دول –جوانرود در قالب پروژه های ورزشی گردشگری، همچنین پروژه های بازسازی ساختمان های اداری–امدادی تازه آباد و خسروی را در قالب پروژه های مراکز امدادی هلال احمر اضافه کرد.

او گفت: اجرای همه پروژه های مذکور نیاز به تامین اعتبار و تخصیص، تامین و البته تزریق به موقع دارد که در سال پیش رو شاهد بهره برداری از آن باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.