| کد خبر: 266249 |

پیگیری های مجدانه برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی در کردستان در دستور کار است

استاندار کردستان افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را از اولویت مهم استان کردستان ذکر کرد و گفت: پیگیری های مجدانه برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی در استان کردستان در دستور کار است.

تین نیوز

استاندار کردستان افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را از اولویت مهم استان کردستان ذکر کرد و گفت: پیگیری های مجدانه برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی در استان کردستان در دستور کار است.

 

به کزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با تلاشگران این عرصه با اشاره به اینکه حمل و نقل هوایی لازمه توسعه اقتصادی و جذب سرمایه گذار است، اظهار کرد: نقش فرودگاه در توسعه فعالیت های اقتصادی و گردشگری در استان بسیار تاثیر گدار است.

وی افزو: تقویت و افزایش پروازهای فرودگاه سنندج اولویتی جدی در راستای دسترسی راحت و آسان شهروندان به حمل و نقل هوایی است.

استاندار کردستان، افزایش پروازهای فرودگاه سنندج را تکلیف خود دانست و بیان کرد: صنعت هوایی مزیت ویژه ای نسبت به سایر انواع وسایل حمل و نقل از لحاظ جابجایی سریع مسافر برای تمامی آحاد جامعه دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه کردستان جزو محدود استان هایی است که دو فرودگاه دارد و ما به دنبال استفاده حداکثری مردم عزیز و گردشگران از این ظرفیت هستیم. 

کوشا به پیگیری های مجدانه برای تاسیس شرکت هواپیمایی بومی استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه گذار این حوزه به دنبال تامین نیازهای این امکان بسیار مهم برای استان است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.